Original title:
Návrh marketingovej stratégie pre študentskú nezávislú organizáciu IFMSA CZ
Translated title:
suggestion of marketing strategy for students´ non profit-making organization IFMSA CZ
Authors:
Firkaľová, Melánia ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá návrhom pre študentskú neziskovú organizáciu IFMSA CZ. V jej prvej, teoretickej časti sa venujem marketingu, jeho podstate a marketingovým stratégiám. Druhá, praktická časť je zameraná na Medzinárodnú federáciu asociácií študentov medicíny- IFMSA, jej národného člena IFMSA CZ a ich činnosti. V prípade IFMSA CZ sa ďalej zaoberá analýzou, ktorá je kľúčová pre vytvorenie adekvátnej marketingovej stratégie.V závere vyjadruje návrh, ktorým smerom by sa mala organizácia uberať a predstavuje IFMSA CZ dnes.Táto práce se zaoberá návrhem marketingové stratégie pro studentskou neziskovou organizaci IFMSA CZ. V první, teoretické části se věnuji marketingu, jeho podstate a marketingovým stratégiím. Druhá, praktická část je zameraná na Medzinárodní federáci asociácií studentů medicíny- IFMSA, její národního člena IFMSA CZ a jejich činnosti. V případe IFMSA CZ se dál zaoběrá analýzi, která je klíčová pro vytvorení adekvátní marketingové stratégie. V závěre vyjádruje návrh, kterým smerom by se měla organizace vydať a představuje IFMSA CZ dnes.This thesis deals with the suggestion of marketing strategy for students' non profit-making organization IFMSA CZ. Its first, theoretical part contains characteristic of marketing and marketing strategies. The second, practical part is focused on The International Federation of Medical Students' Associations, national member IFMSA CZ and their activities. In case of IFMSA CZ deals with analysis which is the key for creation of adequate marketing strategy. Conclusion formulates the suggestion of what way organisation should go and introduces IFMSA CZ today.
Keywords:
marketing; marketing strategy; non-profit making organization; marketing; marketingová stratégie; nezisková organizace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/35642