Název: Marketingová strategie firmy Austin Detonator, s.r.o. na zahraničních trzích
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Austin Detonator s.r.o. for the foreign markets
Autoři: Vlčková, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Grebeň, Otta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35287

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-161986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet