Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Austin Detonator, s.r.o. na zahraničních trzích
Vlčková, Veronika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Grebeň, Otta (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy Austin Detonator s.r.o., která je dnes největším evropským výrobcem elektrických, neelektrických a elektronických rozbušek pro použití v lomech, dolech při těžbě nerostných surovin a při stavbě dopravních infrastruktur včetně tunelů. Kromě analýzy marketingové strategie firmy další část práce mapuje trhy, na kterých firma působí, určuje největší konkurenty a zjišťuje, jaké nástroje marketingového mixu firma využívá ke komunikaci s klientelou. Závěrečná část práce se týká SWOT analýzy a na jejím základě jsou navrhnuta doporučení pro zlepšení marketingového prostředí firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.