Original title: Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Translated title: Analysis of consumer behavior of Czechs in the cruise segment and its use in the creation of a marketing strategy of travel agency
Authors: Hlinková, Eliška ; Valentová, Jana (advisor) ; Rolínek, Igor (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: buyer decision-making process; consumer behavior; cruise; marketing strategy; kupní rozhodovací proces; marketingová strategie; okružní plavby; spotřební chování

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/34205

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136269


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share