Název:
Účetní a daňová specifika mezinárodní marketingové agentury
Překlad názvu:
Financial and tax specifics in an international advertising agency
Autoři:
Turečková, Veronika ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Valášková, Mariana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popsat účetní a daňová specifika v konkrétní reklamní agentuře, která je součástí mezinárodního koncernu a své účetní informace upravuje pro potřeby mateřské společnosti, která se řídí americkými principy US GAAP a vyhotovuje konsolidovanou účetní závěrku za skupinu jako celek.The aim of this thesis is to describe financial accounting in existing advertising agency, which has to report financial information to parent company placed in USA. The parent company use the US GAAP principles and prepares consolidated financial statements for all the comapnies in the group.
Klíčová slova:
daně; reporting; účetnictví; financial accounting; reporting; taxes
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33867