Název: Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava
Překlad názvu: Marketing Strategy of the College of Polytechnics Jihlava
Autoři: Kopicová, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketing vysoké školy; marketingová strategie; strategie; marketing; marketing College; marketing Strategy; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33784

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet