Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava
Kopicová, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu marketingové strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava na základě teoretických poznatků a provedených strategických analýz. Diplomová práce je rozčleněna do dvou částí a tří na sebe navazujících kapitol. První část (1. a 2. kapitola) je věnována vymezení základních pojmů, které jsou nezbytným podkladem pro porozumění navazujícího textu a vymezení základních teoreticko-metodologických východisek pro tvorbu marketingové strategie. Ve druhé části (3. kapitola) jsou provedeny strategické analýzy, které jsou nezbytným podkladem pro vytvářenou marketingovou strategii, jejíž návrh je taktéž součástí 3. kapitoly. Tato část diplomové práce obsahuje vždy samostatné i celkové vyhodnocení provedených analýz, je určena konkurenční pozice vysoké školy, spádová oblast vysoké školy a především silné a slabé stránky školy, její příležitosti a ohrožení. Jelikož se jedná o první strategický počin na Vysoké škole polytechnické Jihlava v oblasti marketingových aktivit, praktická část obsahuje také mnohá doporučení pro management školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.