Název: Marketingová stratégie vybranej spoločnosti
Překlad názvu: Marketing Strategy of the chosen company
Autoři: Sekeráková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; Marketingová strategie; marketingový mix; strategický marketingový proces; B2B market; marketing mix; Marketing Strategy; strategic marketing process

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33625

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124831


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet