Název:
Využití BI v řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu:
Use of BI in Customer Relationship Management
Autoři:
Zvolánek, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a možnostmi jejich rozšiřování a nadstaveb pomocí technologie Business Intelligence (BI). Práce se zaměřuje na specifickou část CRM -- na tzv. "analytické CRM" (aCRM). Problematiku aCRM práce zkoumá komplexně, tedy v celé šíři -- od její historie, důvodů k použití, přes návaznosti na další problematické okruhy podnikové informatiky, až po samotnou výstavbu a realizaci vlastního analytického CRM s využitím technologie BI.Thesis deals with systems for customer relationship management (CRM) and possibility of their expansion and extension using technologies of Business Intelligence (BI). The work focuses on a specific part of CRM - the so-called "analytical CRM" (aCRM). aCRM is examined comprehensively, i.e. in the whole range - from its history and reasons for use, through the problematic relations to other areas of business intelligence. Specification and realization of example aCRM using BI technology is included.
Klíčová slova:
analytické CRM; Business Intelligence; CRM; datový sklad; Řízení vztahů se zákazníky; analytical CRM; Business Intelligence; CRM; Customer relationship management; data store
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33474