Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a method of entering the market
Autoři:
Kolář, Jan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola práce obecně charakterizuje franchising, rozebírá jeho základní definice, historii, současnou situaci a budoucí vývoj. Druhá kapitola popisuje franchising jako metodu vstupu na trh. Zabývá se zejména výhodami a nevýhodami, postupu při založení podniku a možnostmi financování. Poslední kapitola je věnována fungování franchisingu v praxi na konkrétním příkladě společnosti Stavoodbyt.The first chapter describes the franchising in general, it analyses its basic definitions, history, current situation and future development. The second chapter informs about franchising as a method of entering the market. It deals with advantages and disadvantages, the process of establishing a company and possible ways of financing. Last chapter is related to franchising in practice shown in a particular example of the company Stavoodbyt.
Klíčová slova:
franchising; Stavoodbyt; trh; franchising; market; Stavoodbyt
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16015