Název:
Marketingový mix tříhvězdičkového hotelu v Praze
Překlad názvu:
Marketing mix of a three-star hotel in Prague
Autoři:
Pořtová, Lucie ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovým mixem daného tříhvězdičkového hotelu v Praze. Jejím cílem je zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu a navrhnout případná opatření ke zlepšení stávající situace hotelu. Dílčím cílem je zjistit spokojenost hostů s kvalitou poskytovaných služeb, kritéria při výběru tohoto hotelu a způsob rezervace pobytu. Získané informace mají sloužit ke zkvalitnění hotelových služeb a lepšímu uspokojení potřeb hostů. Předpokládaným přínosem práce je využití v praxi konkrétního hotelu.The diploma thesis deals with the marketing mix of a three-star hotel in Prague. Its goal is to analyse marketing tools and to suggest possible measures to improve the current hotel situation. A sub-goal is to discover guest satisfaction with quality of hotel services, criteria for choosing this hotel and a way of booking hotel rooms. Results should serve to improve the quality of hotel services and to better meet guest needs. The contribution of this work can be seen in the practise of the specific hotel.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hotel; marketingový mix; hotel; marketing mix; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31239