Original title:
Uplatnění marketingového řízení v podniku CANON CZ, s.r.o.
Translated title:
The Application of Marketing Management in CANON CZ, s.r.o.
Authors:
Sýkora, Miroslav ; Ezrová, Hana (advisor) ; Kovář, František (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je popis základních teoretických východisek marketingového řízení, analýza marketingového řízení ve společnosti Canon a návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti Canon.The objective of this diploma paper is to descibe basic theoretic recurrences of the application of marketing management, to analyse the application of marketing management in Canon CZ company and to make some proposals for steps leading to the improvement in Canon CZ company.
Keywords:
Account marketing; Canon; Marketing management; Account marketing; Canon; Marketingové řízení
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15367