Název:
Uplatnění marketingového řízení v podniku CANON CZ, s.r.o.
Překlad názvu:
The Application of Marketing Management in CANON CZ, s.r.o.
Autoři:
Sýkora, Miroslav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je popis základních teoretických východisek marketingového řízení, analýza marketingového řízení ve společnosti Canon a návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti Canon.The objective of this diploma paper is to descibe basic theoretic recurrences of the application of marketing management, to analyse the application of marketing management in Canon CZ company and to make some proposals for steps leading to the improvement in Canon CZ company.
Klíčová slova:
Account marketing; Canon; Marketingové řízení; Account marketing; Canon; Marketing management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15367