Název:
Návrh mediálnej kampane vybraných výrobkov firmy Nestlé
Překlad názvu:
Kit Kat Nestlé media campaign proposal
Autoři:
Marečková, Táňa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá procesom mediálneho plánovania jednotlivých typov médií. Popisuje jednotlivé média a analyzuje situáciu na mediálnom trhu. V praktickej časti se venuje návrhu mediálnej kampane produktu Kit Kat spoločnosti NestléPráce pojednává o procesu mediálního plánování jednotlivých typů médií. Popisuje jednotlivá média, analyzuje situaci na mediálním trhu. V praktické části se věnuje návrhu mediální kampaně produktu Kit Kat společnosti Nestlé.The thesis describes the media planning proces of each media type. Analyses actual situation on the media market, main competitors and proposes a new media campaign for Kit Kat.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; mediální plánování; typy médií; marketing cummunication; media planning; media type
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15345