Original title:
Návrh mediálnej kampane vybraných výrobkov firmy Nestlé
Translated title:
Kit Kat Nestlé media campaign proposal
Authors:
Marečková, Táňa ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Procházka, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca sa zaoberá procesom mediálneho plánovania jednotlivých typov médií. Popisuje jednotlivé média a analyzuje situáciu na mediálnom trhu. V praktickej časti se venuje návrhu mediálnej kampane produktu Kit Kat spoločnosti NestléPráce pojednává o procesu mediálního plánování jednotlivých typů médií. Popisuje jednotlivá média, analyzuje situaci na mediálním trhu. V praktické části se věnuje návrhu mediální kampaně produktu Kit Kat společnosti Nestlé.The thesis describes the media planning proces of each media type. Analyses actual situation on the media market, main competitors and proposes a new media campaign for Kit Kat.
Keywords:
marketing cummunication; media planning; media type; marketingová komunikace; mediální plánování; typy médií
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15345