Název: Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Překlad názvu: Internet banner advertising - a new model of online buying and selling banner advertisement
Autoři: Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Galgonek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banner; Internet; marketing; on-line; banner ad; internet; marketing; on-line

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30798

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113058


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet