Název:
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Překlad názvu:
Marketing strategy of football club AC Sparta Prague
Autoři:
Lacinová, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je popis a následná analýza stávající marketingové strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha. Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a projekty tohoto klubu. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zjištění povědomí fotbalových příznivců o tomto českém klubu a jeho marketingových aktivitách. V závěru jsou navrženy případné změny a zlepšení pro budoucí vývoj klubu.The main purpose of this thesis is the description and subsequent analysis of the present marketing strategy of football club AC Sparta Prague. The work is focused on marketing communications and projects of this club. The practical part contains the results of the marketing survey; the aim was to find out the awareness of the football supporters of this Czech club and its marketing activities. In conclusion there are suggested potential changes and improvements for the future development of the club.
Klíčová slova:
AC Sparta Praha; Marketingová strategie; Sportovní marketing; AC Sparta Prague; Marketing strategy; Sports marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30709