Název:
České umění na domácím a světovém trhu
Překlad názvu:
The Czech art on the domestic and global art markets
Autoři:
Bacíková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je analýza českého a světového trhu uměním v letech 2007 až 2012. Zkoumání je doplněno o problémy, které se na daných trzích vyskytují. Dále jsou popisovány institucionální podoby trhu se zaměřením na Českou republiku. Poslední část práce se zabývá problematikou českého umění na světových trzích.The main goal of the submitted thesis is an analysis of the global art market and the Czech art market during the period of 2007 - 2012. The principal problems, which are connected with the art market, are mentioned. The next part of the thesis describes institutional forms of the art market with the emphasis on the Czech Republic. The last goal is focused on issues of the Czech art in relation to the global art market.
Klíčová slova:
aukce; trh s uměním; veletrh umění; art fair; art market; auction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30572