Název:
Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
Překlad názvu:
Recruitment and selection of employees to the call centre in banking (specificity of the Czech Republic vs. New Zealand)
Autoři:
Čabrádková, Jana ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou procesu získávání a výběru zaměstnanců z pohledu personalistiky. Úkolem práce bylo představit Českou republiku a Nový Zéland, charakterizovat jejich bankovní sféru, zanalyzovat celý proces získávání a výběru zaměstnanců na pozici telefonního bankéře do útvaru Telefonního centra ve dvou mezinárodních bankách působících v odlišných částech světa a na různých trzích práce. Dále upozornit na silné a slabé stránky a navrhnout některá doporučení pro změny či opatření, která by mohla vést k efektivnějšímu procesu získávání a výběru zaměstnanců při využití teoretických poznatků.This diploma thesis deals with the process of recruiting and selecting staff from the personnel management point of view. The thesis describes the Czech Republic and New Zealand, characterizes their banking systems, analyses the process of recruiting and selecting for the position of Customer Service Representative, Phone Assist and Cards Inbound into the Call Centre Group at two international banks operated on the different parts of the world and on the different labour markets. At the end, it indicates strengths and weaknesses and suggests some recommendation for more efficient process by using the theoretical knowledge.
Klíčová slova:
bankovnictví; call centrum; proces získávání a výběru zaměstnanců; trh práce; banking; call centre; labour market; process of recruiting and selecting staff
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15101