Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)
Čabrádková, Jana ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu získávání a výběru zaměstnanců z pohledu personalistiky. Úkolem práce bylo představit Českou republiku a Nový Zéland, charakterizovat jejich bankovní sféru, zanalyzovat celý proces získávání a výběru zaměstnanců na pozici telefonního bankéře do útvaru Telefonního centra ve dvou mezinárodních bankách působících v odlišných částech světa a na různých trzích práce. Dále upozornit na silné a slabé stránky a navrhnout některá doporučení pro změny či opatření, která by mohla vést k efektivnějšímu procesu získávání a výběru zaměstnanců při využití teoretických poznatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.