Original title:
PR jako nástroj řízené komunikace
Translated title:
Public relations as a management tool of communication
Authors:
Chaloupková, Věra ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Pavlík, Petr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá public relations jako nástrojem řízené komunikace. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží přiblížit public relations jako celek a postupem tvorby strategie v oblasti PR. Praktická část analyzuje metody public relations ve vybrané společnosti KTO International spol. s r. o., a zabývá se jejich zhodnocením. Součástí je návrh strategie public relations, zaměřený na konkrétní problém.This bachelor thesis deals with public relations as a management tool of communication. It includes theoretical and practical part. The teoretici part is trying to bring public relations as a whole and in the creation of strategy in the field of PR. Practical methods for analyzing public relations companies in the selected KTO International Ltd., and deals with thein appreciation. A draft strategy for public relations, focusing on a specific problem.
Keywords:
public relations; public relations strategy; target groups; cílové skupiny; public relations; strategie public relations
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14775