Název:
PR jako nástroj řízené komunikace
Překlad názvu:
Public relations as a management tool of communication
Autoři:
Chaloupková, Věra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá public relations jako nástrojem řízené komunikace. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží přiblížit public relations jako celek a postupem tvorby strategie v oblasti PR. Praktická část analyzuje metody public relations ve vybrané společnosti KTO International spol. s r. o., a zabývá se jejich zhodnocením. Součástí je návrh strategie public relations, zaměřený na konkrétní problém.This bachelor thesis deals with public relations as a management tool of communication. It includes theoretical and practical part. The teoretici part is trying to bring public relations as a whole and in the creation of strategy in the field of PR. Practical methods for analyzing public relations companies in the selected KTO International Ltd., and deals with thein appreciation. A draft strategy for public relations, focusing on a specific problem.
Klíčová slova:
cílové skupiny; public relations; strategie public relations; public relations; public relations strategy; target groups
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14775