Original title:
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Translated title:
Consumer satisfaction after relaunch of customer-loyalty program
Authors:
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Kališová, Libuše (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.The main goal of this diploma thesis is to analyse the customer satisfaction with the loyalty program Active beauty and to propose some improvement suggestions. The theoretical part is focused on the issue of the customer care, customer satisfaction and loyalty. In the following part is described the situation in the retail market and chemist's market in the Czech Republic. Subsequently is introduced the loyalty program Active beauty and evaluated results of the research.
Keywords:
Active beauty; chemist´s market; dm-drogerie; loyalty; loyalty program; satisfaction; Active beauty svět výhod; dm-drogerie; drogistický trh; spokojenost; věrnost; věrnostní program
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/14653