Název:
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Překlad názvu:
Consumer satisfaction after relaunch of customer-loyalty program
Autoři:
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.The main goal of this diploma thesis is to analyse the customer satisfaction with the loyalty program Active beauty and to propose some improvement suggestions. The theoretical part is focused on the issue of the customer care, customer satisfaction and loyalty. In the following part is described the situation in the retail market and chemist's market in the Czech Republic. Subsequently is introduced the loyalty program Active beauty and evaluated results of the research.
Klíčová slova:
Active beauty svět výhod; dm-drogerie; drogistický trh; spokojenost; věrnost; věrnostní program; Active beauty; chemist´s market; dm-drogerie; loyalty; loyalty program; satisfaction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14653