Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,149 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.14 vteřin. 


Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o.
Pařízek, Aleš ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na období kalendářního roku 2017, který bude v souladu se stávající dlouhodobou marketingovou strategií. Bakalářská práce je vytvářena pro použití v obchodní společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o. Jádro bakalářské práce se dělí na část teoretickou a část praktic-kou. V první části jsou položeny teoretické základy základních pojmů používaných v marketingovém plánování, je popsán vztah marketingové strategie, plánu a taktiky a role marketingového plánu ve fungování obchodní společnosti. Druhá část obsahuje charakteristiku výše uvedené společnosti, analýzu externí a interních faktorů půso-bících na firmu, SWOT analýzu, stanovení cílů a navržení postupů, pomocí kterých společnost stanovených cílů dosáhne. Součástí praktické části je navržení konkrétních kroků v akčních programech a jejich časový harmonogram. Závěr práce hodnotí jednotlivé části a přínos pro společnost.

Návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy
Marvanová, Iva ; Bodová, Ingrid (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh strategie rozvoje malé rodinné firmy. Na základě analýzy současného stavu firmy a strategické obchodní jednotky - provozování hotelu jsou stanoveny strategie rozvoje firmy, které povedou k růstu konkurenceschopnosti firmy.


Use of distribution of tasks in construction company
Repoň, Patrik ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá distribučními úlohy, které mají využití ve stavební firmě. Cílem předkládané bakalářské práce je uplatnění distribučních úloh na problémy, s nimiž se stavební firma ve své činnosti často setkává. Pokusíme se najít přijatelné řešení, které firmě pomohou zefektivnit výrobu, ušetřit pracovní čas a finanční prostředky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část je část teoretická. Přibližuje problémy ve stavebních firmách obecně, jakož i uplatnění různých typů distribučních úloh. Dále se zde setkáváme s matematickými modely těchto úloh a s popisem optimalizačního programu LINGO, který budeme využívat na jejich řešení. V praktické části jsou distribuční úlohy aplikovány na konkrétní problémy a reálná data. Závěr práce obsahuje celkové zhodnocení dosažených výsledků.

Základní kapitál kapitálových společností, jeho tvorba a ochrana
Mancelová, Silvia ; Černá, Stanislava (vedoucí práce) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Základný kapitál patrí medzi základné pojmy práva obchodných spoločností. Podstatou pochopenia tohto pojmu je uvedomenie si, že základný kapitál, tak ako to stanovuje Obchodný zákonník nepredstavuje konkrétny majetok, ale je to abstraktný číselný údaj, ktorý vyjadruje finančnú hodnotu vneseného majetku do spoločnosti jej spoločníkmi, akcionármi. Koncepcia reálnej tvorby a ochrany základného kapitálu, z ktorej vychádza Obchodný zákonník a ktorá sa presadila aj v ostatných európskych štátoch sa snaží dosiahnuť, aby hodnota základného kapitálu mala adekvátnu protihodnotu v reálnej majetkovej podobe kapitálovej spoločnosti a aby si kapitálová spoločnosť tento reálny majetok udržala po dobu trvania svojej činnosti. Takto chápaná koncepcia základného kapitálu je v praxi zrealizovateľná iba v širšom zmysle. V užšom zmysle, tak ako ju vypracovala francúzska právna veda 19. storočia nie je prakticky uskutočniteľná, pretože aj keby spoločnosť sama prostriedky nespotrebovala, nie je možné vylúčiť možnosť zníženia hodnoty majetku v dôsledku vis maior, alebo inej udalosti, ktorú prináša bežné podnikateľské riziko.71 Je zrejmé, že spoločnosť už bezprostredne po svojom vzniku nebude dosahovať rovnováhy medzi zapísaným základným kapitálom a skutočným kapitálom. Pri úspešnej spoločnosti sa, ale predpokladá, že v dôsledku...

Controlling v řízení mezinárodní zasilatelské společnosti
Mašín, Marek ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Král, Jan (oponent)
Bakalářská práce Controlling v řízení mezinárodní zasilatelské společnosti se zabývá problematikou tzv. controllingu a je zaměřená na posouzení hodnoty a praktického využití tohoto nástroje ve prospěch zasilatelské společnosti. Úvodní část bakalářské práce seznamuje čtenáře s teoretickými východisky controllingu obecně, dále pak následuje přiblížení konkrétnější oblasti controllingu, tj. finančního controllingu. Druhá hlavní část bakalářské práce se věnuje praktickému použití a využití finančního controllingu v mezinárodní společnosti, konkrétně seznámení se zařazením controllingového oddělení v organizační struktuře společnosti, činnostmi oddělení včetně povinností a odpovědností vyplývajících z výkonu příslušné činnosti.

Tvorba marketingové strategie malé firmy
Šťastná, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií malé firmy TRIPOR, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je nákup a prodej porcelánu a skla a své sídlo má v Klášterci nad Ohří. Cílem této práce je analýza současné marketingové strategie této obchodní společnosti, její zhodnocení a návrh a doporučení marketingové strategie této společnosti. Práce je členěna do dvou kapitol. První kapitola se zabývá teorií, kde je popsána především teorie marketingu. V druhé kapitole je popsána charakteristika firmy TRIPOR, s.r.o. a návrh na zlepšení její marketingové strategie. Bakalářská práce popisuje návrh marketingové strategie jak u velkoobchodu, tak i u maloobchodu. Jednotlivé podkapitoly popisují firmu TRIPOR, s.r.o., její historii, nynější marketingovou strategii a návrhy na zlepšení marketingové strategie. Ke zlepšení této marketingové strategie jsem použila SWOT analýzu a zaměřila jsem se na zlepšení především distribuční strategie, produktové strategie, cenové strategie a komunikační strategie. Tato komunikační strategie zahrnuje také shrnutí nákladů na opatření, která by měla pomoci firmě ke zlepšení marketingové strategie a jejího postavení na trhu.

Rešení úloh Business Intelligence v obchodní společnosti Topaz
Kochkonyan, Gretta ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza prostředí obchodní společnosti Topaz a návrh prototypového Business Intelligence řešení na základě této analýzy a požadavků podniku. Řešení bude použito v rámci podpory manažerského rozhodování majitele firmy. Pro naplnění cíle této práce byl nutný přístup k informačnímu systému (IS) společnosti a datům, na základě kterých proběhla analýza a návrh Business Intelligence řešení. Přístup k IS a datům poskytla majitelka firmy Topaz. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou popsány základní charakteristiky BI, resp. self-service BI, a na praktickou část, která představuje chod společnosti s důrazem na podporu zavedeného informačního systému. Následně je provedena úvodní studie zahrnující požadavky, z nichž je sestaven dimenzionální model. Nakonec jsou představeny ukázkové reporty.

Obrana před DDoS útoky v cloud computingu
Vavroch, Zdeněk ; Karkošková, Soňa (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
DDoS útoky představují v dnešní době na internetu velkou hrozbu. Mnoho lidí a firem je na dostupnost dat, služeb a aplikací závislých a právě toho se snaží útočníci zneužít. V některých případech i samotná nefunkčnost stránek či aplikace může firmě poškodit jméno na veřejnosti. Nebezpečí před DDoS útoky hrozí uživatelům pracujícím doma, firemním sítím a hlavně velkým cloudům, které jsou vzhledem k velkému množství postihnutých osob častým cílem. Tato práce se zaměřuje na to, jaké typy těchto útoků známe a cílem práce je najít nejlepší řešení jak DDoS útokům zabránit, a to hlavně v rámci obrany cloudu. V práci se zaměřím na ty nejčastější metody, které proti jednotlivým typům útokům používáme a vysvětlím je. V teoretické části práce vysvětlím, co je cloud computing a DDoS útok, a jaké jsou jeho typy. V praktické části práce popíši ty nejpoužívanější účinné metody obrany.