Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petříčková, Margit (oponent)
Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.
Zavedení nového výrobku firmy Henkel ČR spol. s r.o. na český trh
Klausová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Očadlíková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením zavedení nového výrobku společnosti Henkel na český trh. V úvodu je přestavena společnost Henkel, její historie a finanční výsledky posledních dvou let, dále historie značky Persil. Druhá část je zaměřena obecně na východiska marketingové teorie a na její aplikaci ve firmě Henkel ČR. Stěžejní část práce se zabývá samotným zavedením výrobku Persil Sensitive na český trh, analýzou trhu, strategií a vyhodnocením prodejů Persilu Sensitive. Poslední kapitoly jsou věnovány dokreslení trhu pracích prostředků, poskytují informace o způsobech praní, složení pracího prostředku a testech, které se objevily v médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.