Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zakladatelský finanční projekt - založení cukrárny/kavárny
Bubeníčková, Petra ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Svoboda, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma Zakladatelský finanční projekt je vypracovat zakladatelský plán na založení podniku, konkrétně kavárny v Praze. Předmětem práce je popis podniku a odhad finančních výkazů za účelem prověření reálnosti projektu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů dané problematiky, postupy a strategií při zakládání podniku. Popisuje body a části standardního podnikatelského plánu. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik a definuje jednotlivé kroky při založení individuálního podnikatelského plánu.
Financial founding project of the firm
Gaži, Tomáš ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo založení podniku, který prodává specializovaný sportovní zboží zaměřené na extrémní sporty a analýza vhodnosti provozování tohoto podniku. Definováním teoretických pojmů jako zakladatelský projekt, strategická analýza nebo podnikání obecně si vytvoříme základnu poznatků, které byly využity v praktické části. Strategickou analýzou jsme zhodnotili okolí podniku a vypracováním zakladatelského projektu jsme vytvořili představu o podnikatelských aktivitách a jejich výsledcích pro první a druhý rok činnosti. To jsme doplnili optimistickým a pesimistickým odhadem a ukazateli. V závěru jsme si shrnuli kladné i záporné stránky založení podniku a osobní názor o jeho výhodnosti.
Zakladatelský finanční projekt
Švarc, Michal ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení zakladatelského finančního projektu mobilního fast-foodu. Teoretická část se zaobírá popisem zakladatelského projektu, základních pojmů, právních forem podnikání, strategií firmy, procesu strategického řízení, strategickou analýzou, marketingem a marketingovou strategií, finančním řízením podniku, majetkovou a kapitálovou strukturou, základními výkazy, daňovou problematikou a finanční analýzou obchodního závodu. V praktické části je nejdříve představen podnikatelský plán, zvolená právní forma společnosti a společníci. Dále je praktická část zaměřená především na vypracování strategické analýzy, definování marketingového mixu společnosti, vypracování zakladatelského rozpočtu a na možné vývoje společnosti po dobu prvních tří let na základě optimistických, pesimistických a reálných předpokladů, které jsou následně vyhodnoceny pomocí finanční analýzy. V závěru jsou jednotlivé varianty zhodnoceny.
PODNIKATELSKÝ PLÁN: ZALOŽENÍ SPORTOVNÍHO CENTRA
Benešová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Soukup, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající sportovní centrum tak, aby bylo možné jej realizovat při aktuálních tržních podmínkách v České republice. Dílčím cílem práce je podat ucelený přehled činností, které předcházejí samotnému založení firmy a poskytnout potenciálnímu začínajícímu podnikateli důležité informace pro zvážení jeho rozhodnutí a následnou realizaci projektu. Práce se opírá především o odborné poznatky dostupné ve specializované literatuře, profesní zkušenosti získané vlastním podnikáním, dále o průzkum trhu, analýzu konkurence, SWOT a PEST analýzu. Důležitým prvkem je provedení dotazníkového šetření a využití závěrů z něj plynoucích, které slouží pro lepší poznání cílového zákazníka, pochopení jeho potřeb a odhalení dalších podnikatelských příležitostí. Teoretická část je zaměřena na definici základních pojmů a rozbor podnikatelského prostředí v České republice s důrazem na sportovní odvětví. Dále je zde podrobně rozebrán podnikatelský plán, zejména zásady při jeho tvorbě, kritéria hodnocení a v neposlední řadě jeho struktura. Praktická část zahrnuje vytvoření konkrétního podnikatelského plánu na založení komplexního sportovního areálu v Hradci Králové. Její součástí je popis podnikatelského záměru, identifikace klíčových osob, představení marketingové strategie, finančního plánu, analýzy rizik a časového harmonogramu projektu. Snahou autorky práce je vytvořit dostatečně kvalitní a reálný podnikatelský plán, aby mohl případně sloužit jako podklad pro oslovení investora či získání úvěru.
Zakladatelský finanční projekt neziskové organizace
Ursu, Elena ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Bakalářská práce shromažďuje potřebné informace pro zakládání neziskové organizace v České republice, podle kterých byl sestaven vzor zakladatelského finančního projektu neziskové organizace, který by byl snadno použitelný v praxi. Pro dosažení cíle, v teoretické části této práce, byly rozpracované informace o právních formách neziskových organizací v České republice a o jejich strategiích. Významnou součásti práce je zakladatelský rozpočet. V praktické části je rozepsán zakladatelský finanční projekt nově vznikající neziskové organizace, která se zabývá zlepšením pohledu na Moldavskou republiku v České republice. Nezisková organizace "Moldávie" má rozpracovaný finanční rozpočet pro 2 roky, v němž jsou zachyceny naplánované projekty, náklady na ně, očekávané výnosy a jejich zdroje, a také výpočet cash flow a bodu zvratu. Dále jsou srovnané investiční alternativy a vyhodnocená výkonnost organizace.
Jak si založit podnik
Cihelka, Matěj ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Kafka, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na proces založení podniku. Definuje základní pojmy týkající se podnikání, analyzuje rozhodnutí stát se podnikatelem, srovnává jednotlivé právní formy podnikání, podtrhuje důležitost zakladatelského projektu. Bakalářská práce podává podrobný návod k založení společnosti s ručením omezeným.
Zakladatelský projekt - založení cestovní kanceláře
Zavadilová, Tereza ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vytiska, Oldřich (oponent)
Diplomová práce pojednává o založení nové cestovní kanceláře zabývající se příjezdovým cestovním ruchem. Jedná se o podnikatelský plán, který je určen pro ministerstvo pro místní rozvoj jako součást žádosti o koncesní listinu a podklad pro získání úvěru. Součástí je i marketingový a finanční plán.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.