Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Repetný, Michael ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých krocích v objednávkovém procesu, teplotní mapy kliků na problémové stránce a odpovědí z online dotazníku. Následně je na základě analýzy navržena alternativní verze stránky. Podařilo se dosáhnout zvýšení počtu objednávek o 107 %. Hlavní přínos této práce je v porovnání jednotlivých metod analýzy kvalitativních dat a následné aplikaci vybrané kombinace nástrojů na konkrétním projektu za účelem zvýšení obchodní výkonnosti.
Marketing ve virtuálním prostředí
Karásek, Pavel ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich výhodami a nevýhodami. Praktická část se věnuje optimalizaci webu hotelu S.E.N. směrem k marketingovým potřebám jeho vlastníka. Při optimalizaci jsou použity techniky online marketingu vysvětlené v teoretické části. Výstupy optimalizace s dalšími doporučeními jsou zhodnoceny v závěru.
Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Horák, Patrik ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Benedikt, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového mixu a daty změřenými pomocí webové aplikace Google Analytics. Kromě toho se věnuje konkurenci jak z hlediska e-shopu, tak z hlediska kamenných obchodů. Cílem této práce je tedy zhodnotit stávající situaci a na základě zmíněných analýz navrhnout případné změny za účelem zvýšení návštěvnosti a konkurenceschopnosti společnosti.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.