Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský start-up FairList s.r.o
Danč, Radek ; Smutek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je spjata s navrhnutím podnikatelského záměru pro start-up FairList s.r.o. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě původně nastaveného ekonomického modelu, který negeneruje potřebný zisk. Pozornost je především věnována analýze trhu a zjištění potřeb jazykových vzdělavatelů a potenciálních studentů, kteří hrají klíčovou roli v úspěšnosti celého projektu.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením v Libereckém kraji
Nádvorníková, Lenka ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaměstnáváním osob se zdravotním postižením v Libereckém kraji. V úvodní části diplomové práce je teoreticky popsán současný stav řešené problematiky. Je v ní vymezen pojem zdravotní postižení a osoba se zdravotním postižením. Dílčí část se věnuje také trhu práce a postavení osob se zdravotním postižením na něm. V závěru teoretické části jsou představeny nástroje podpory začleňování osob se zdravotním postižením na trh práce a subjekty, které se na něm vyskytují. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky výzkumu kvantitativního designu, který byl realizován formou dotazníkového šetření u osob se zdravotním postižením a u zaměstnavatelů v Libereckém kraji. Hlavním cílem práce je zmapování oblasti zaměstnávání osob se zdravotním postižením v Libereckém kraji. Z výsledků vyplynulo, že zaměstnavatelé považují za tři nejzávažnější faktory ovlivňující zaměstnávání osob se zdravotním postižením na otevřeném trhu práce nízké nebo téměř žádné vzdělání OZP (66 respondentů - zaměstnavatelů, tj. 66 %), nedostatek pracovních míst (77 zaměstnavatelů, tj. 77 %) a pověry, mýty a předsudky o OZP. K této možnosti se přiklonilo 63 respondentů - zaměstnavatelů (63 %). Osoby se zdravotním postižením považují za nejzávažnější faktor bránící jejich zaměstnávání na otevřeném trhu práce...
Pojetí role vzdělavatele v americké pragmatické filozofii a teorii edukace
Puk, Michal ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent)
Cílem práce je rozebrat a komentovat obecné a návodné poznatky z pragmatistického přístupu k edukaci pro roli vzdělavatele. V práci jsou shrnuty nejdůležitější myšlenky významných pragmatických filozofů. Poté je představen přístup pragmatismu k edukaci a následuje analýza myšlenek vztahujících se k roli vzdělavatele. Práce nalezla určitou podobnost mezi pojetím role učitele (dětí) a vzdělavatele (dospělých) u Deweye, Lindemana a Mezirowa. Byly popsány rysy ve kterých se tato pojetí shodují či podobají a v čem se naopak různí. Hlavní ambicí práce je, že v dílech pragmatistů identifikuje důležité myšlenky pro činnost a roli vzdělavatele a uvádí je do souvislostí. Klíčová slova: pragmatismus, vzdělávání, vzdělavatel, neopragmatismus, teorie edukace
Role vzdělavatele ve Freireho díle
Šefčíková, Štěpánka ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení role vzdělavatele v díle Paula Freireho. Práce rozebírá Freireho myšlenku, že vzdělávání nemůže být pouze jednostranný přenos znalostí, ale musí se jednat o akt uvědomění a schopnosti převzít kontrolu nad vlastním životem. Dále se zaměřuje na vysvětlení Freireho metody alfabetizace, snaží se interpretovat myšlenky knihy Pedagogika utlačovaných a Freirem originálně rozvinutou metodu dialogu. Autorův přístup je srovnán s vybranými pohledy západních myslitelů vyjadřujících se ke smyslu vzdělávání (např. kritická teorie společnosti a pragmatismus). Práce je doplněna o seznam institutů, které rozvíjejí Freireho práci.
Pojetí role vzdělavatele v americké pragmatické filozofii a teorii edukace
Puk, Michal ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent)
Cílem práce je rozebrat a komentovat obecné a návodné poznatky z pragmatistického přístupu k edukaci pro roli vzdělavatele. V práci jsou shrnuty nejdůležitější myšlenky významných pragmatických filozofů. Poté je představen přístup pragmatismu k edukaci a následuje analýza myšlenek vztahujících se k roli vzdělavatele. Práce nalezla určitou podobnost mezi pojetím role učitele (dětí) a vzdělavatele (dospělých) u Deweye, Lindemana a Mezirowa. Byly popsány rysy ve kterých se tato pojetí shodují či podobají a v čem se naopak různí. Hlavní ambicí práce je, že v dílech pragmatistů identifikuje důležité myšlenky pro činnost a roli vzdělavatele a uvádí je do souvislostí. Klíčová slova: pragmatismus, vzdělávání, vzdělavatel, neopragmatismus, teorie edukace
Podnikatelský start-up FairList s.r.o
Danč, Radek ; Smutek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je spjata s navrhnutím podnikatelského záměru pro start-up FairList s.r.o. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě původně nastaveného ekonomického modelu, který negeneruje potřebný zisk. Pozornost je především věnována analýze trhu a zjištění potřeb jazykových vzdělavatelů a potenciálních studentů, kteří hrají klíčovou roli v úspěšnosti celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.