Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příčiny drop-outu u volnočasových aktivit dětí
HOTOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku drop-outu dětí staršího školního věku od volnočasové aktivity. Práce zjišťuje, z jakých konkrétních důvodů děti v tomto věku od svých volnočasových aktivit upouštějí. Téma volného času a jeho náplně je aktuální, volný čas je nedílnou součástí života dětí, je tedy důležité, zabývat se otázkou, proč od volnočasové aktivity upouštějí a co jim může napomoci v jejich setrvání.
Pedagogické principy v práci s mládeží v Církvi Křesťanská společenství
NOVÁK, David
V bakalářské práci se zabývám aplikovatelností pedagogických principů v práci s mládeží v Církvi Křesťanská společenství. Nejprve se věnuji charakteristikám Církve Křesťanská společenství a specifikům práce s mládeží v této církvi. Poté se věnuji samotným pedagogickým principům, a to jak základním, tak méně uváděným a specifickým principům výchovy ve volném čase. Ve zbývající části se snažím popsat, jaké pedagogické principy jsou tedy v práci s mládeží v Církvi Křesťanská společenství aplikovatelné.
Volný čas dětí na 2. stupně ZŠ Čestice
MATOUŠKOVÁ, Denisa
Bakalářská práce s názvem Volný čas dětí na 2. stupni ZŠ Čestice je zaměřena na současný pohled na volný čas dětí a mládeže a trávení volného času konkrétně žáků 2. stupně Základní školy Čestice (ok. Strakonice). Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá vymezením pojmu volný čas, faktory, které ho ovlivňují a výchovou mimo vyučování a zájmovými činnostmi, dále vymezením staršího školního věku a komunikací jedinců v této vývojové fázi, možnostmi trávení volného času v obci Čestice a jejím okolím a osobností pedagoga volného času. Cílem praktické části bakalářské práce bylo získat informace o tom, jakým způsobem děti na 2. stupni Základní školy v Česticích tráví svůj volný čas. Pro sběr dat byl využit kvantitativní výzkum, pomocí dotazníku, který byl určen pro žáky 6.-9. třídy Základní školy v Česticích. Výsledky z dotazníkové šetření jsou znázorněny v tabulkách a grafech a ukázaly, že žáci této základní školy jsou spokojeni s tím, jak tráví svůj volný čas, a mají přehled o možnostech trávení volného času, které jim nabízí škola a organizace v okolí. Nejpočetnějšími aktivitami, jak žáci uvedli, jsou sportovní kroužky, dále pak kroužky s hudebním zaměřením.
Nabídka volnočasových aktivit pro středoškolskou mládež ve vybraném regionu
Macháček, Daniel ; Pávková, Jiřina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Cílem práce je shrnutí současných poznatků o volném čase a výchově ve volném čase, přehled nabídky volnočasových aktivit a zájem žáků o výchovu ve volném čase. V teoretické části jsem se zabýval shrnutím současných poznatků o volném čase, volnočasových aktivitách a poté v praktické části průzkumem nabídky volnočasových aktivit a charakteristikou školských a mimo školských zařízení. V praktické části výzkumu jsem chtěl dosáhnout co nejobjektivnějšího výsledku, a proto jsem zvolil k doplnění teoretického přístupu také praktický výzkum. Díky němu se mi podařilo získat důležité aktuální informace o dnešní středoškolské mládeži ve zvoleném regionu a o tom, jak tráví svůj volný čas. Jako výzkumný nástroj jsem použil dotazníkovou metodu, jelikož jsem chtěl získat co nejobjektivnější výsledky, oslovil jsem studenty a studentky z učebních i studijních oborů.
Vliv dětských organizací na způsob trávení volného času dětí a mládeže
Mikulenková, Michaela ; Dvořáčková, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Ivana (oponent)
Resumé Vliv dětských organizací na způsob trávení volného času dětí a mládeže Michaela Mikulenková, DiS. Resumé Účelem této bakalářské práce je poukázat na význam a vliv dětských organizací na volný čas dětí a mládeže. Je zde vymezen volný čas, jeho historický vývoj, různá hlediska, funkce, smysl a možné ohrožení. Dále je zmíněna výchova ve volném čase a její funkce. V neposlední řadě je zde kapitola věnována dětským organizacím a jejich činnost. Praktická část je věnována výzkumu na volný čas dětí a výsledky jsou porovnány s mým obdobným výzkumem z roku 2010. Cílem výzkumu bylo nalézt odpovědi na využití volnočasových subjektů a způsobu trávení volného času žáků základní školy ve Štěchovicích.
Návrh dílčí metodiky skautské stezky s využitím reflexe pro výchovné cíle lanových aktivit
Klusáček, Petr ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Výstupem této práce je rozšířit vzdělávací metodiku pro nižší skautskou věkovou kategorii o lanové aktivity. Cílem bakalářské práce je dále rozvíjet metodiku pro horský skauting a přispět k rozvoji této výchovné metody. Jako příspěvek a cíl pro výchovu je vytvoření návrhu metodických karet pro skautské stezky mladší věkové kategorie vlčat a světlušek pro oddíly horských skautů. Pro tvorbu této metodiky je východiskem porovnání rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání a skautské výchovné metody. V postupu používám analýzu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a rozhovorů s instruktory lanových aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA Výchova ve volném čase, skauting, lanové aktivity, zážitková pedagogika, reflexe

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.