Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace vybrané společnosti poskytující službu
Jirešová, Aneta ; Vymětalová, Radka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného podniku působí-cího na trhu B2B. Na základě vymezení teoretického rámce se práce věnuje zhodnocení stávající situace ve společnosti a následnému doporučení a navržení možných zlepšení, která firmě přinesou nové zákazníky, posílí loajalitu stávajících zákazníků a zároveň roz-šíří povědomí o jejím působení na trhu.
Kalkulace nákladů nevýrobního podniku
NACHLINGEROVÁ, Hana
Teoretická část práce se věnuje klasifikaci nákladů v účetnictví, kde se zaměřuje na náklady z hlediska finančního a manažerského účetnictví. Druhá část teorie se věnuje kalkulačním systémům a metodám používaným při sestavování kalkulací. Popisuje i kalkulační vzorce. V praktické části je nejprve analyzován a charakterizován vybraný nevýrobní podnik, kterým je kadeřnický salón. Na základě údajů poskytnutých podnikem jsou navrženy kalkulační vzorce pro jednotlivé výkony, které vycházejí z tradičního kalkulačního vzorce. Dále je navržena předběžná kalkulace na měsíc a vypočteny odchylky mezi cenami podniku a plánovanými cenami. Závěrem je zhodnocení a doporučení pro jednotlivé výkony.
Marketingová komunikace vybrané společnosti poskytující službu
Jirešová, Aneta ; Vymětalová, Radka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného podniku působí-cího na trhu B2B. Na základě vymezení teoretického rámce se práce věnuje zhodnocení stávající situace ve společnosti a následnému doporučení a navržení možných zlepšení, která firmě přinesou nové zákazníky, posílí loajalitu stávajících zákazníků a zároveň roz-šíří povědomí o jejím působení na trhu.
Úloha franchisingu na trhu služeb
PEJSAROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu a doplňkových služeb na příkladech franchisingových řetězců. Práce je aplikována na Českobudějovické pobočky franchisingových firem McDonald´s, Fruitisimo Café a Bushman. Cílem práce je zhodnocení současných služeb, jejich šíře, hloubky a vnímání nabídky stávajícími i potenciálními hosty či klienty, načrtnutí možných zlepšení služeb do budoucna vzhledem k aktuální situaci na trhu a návrh nového produktu na zpestření nabídky.
Liberalizace služeb na vnitřním trhu Evropské unie a její význam pro české poskytovatele
Jánský, Ivo ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce pojednává o pozici služeb na vnitřním trhu Evropské unie a v České republice z pohledu vlivu na HDP, zaměstnanost a zahraniční obchod. Dále se zabývá vývojem vnitřního trhu Evropské unie a návrhem směrnice o liberalizaci trhu služeb, kterou prezentoval komisi tehdejší komisař pro vnitřní trh a služby Frits Bolkestein v roce 2004. Obsah směrnice je podrobně rozebrán a jsou zmíněny připomínky členských států. Dále je zhodnocena schválená verze směrnice z roku 2006 a její důsledky pro české poskytovatele služeb, zejména pak pro poskytovatele služeb v oblasti informačních technologií. V závěru práce je uvedena případová studie konkrétní české softwarové společnosti.
Podmínky podnikání na trhu služeb v EU
Ĺupták, Robert ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Práce popisuje základní mechanizmy fungování podmínek poskytování služeb na zahraničních trzích EU a fungování těchto mechanizmů v praxi ve vybraných zemích (Belgie, Estonsko, Německo, Rakousko, Velká Británie) a ve vybraných oblastech (stavebnictví, telekomunikace, informační technologie, poradenské služby; cestovní ruch, opravy a údržba, finanční služby aj.). Práce je rozdělena na dvě základní části. První část (kapitoly 1 -- 4) se zabývá obecnými principy poskytování služeb na zahraničních trzích v rámci Evropské unie - svoboda volného pohybu zboží, osob, kapitálu a služeb, svoboda přeshraničního poskytování služeb a její kritéria dočasnosti, zvláštní požadavky některých států -- přechodná období pro volný pohyb osob a služeb, OSVČ, uznávaní kvalifikací, sociální a zdravotní pojištění a daně, řešení problémů vnitřního trhu EU v systému SOLVIT, české podnikatelská reprezentace v Bruselu CEBRE. V druhé části práce (kapitola 5) se aplikují principy fungování mechanizmů vnitřního trhu EU ve vybraných zemích. Práce slouží jednak jako informační materiál a shromažďuje veškeré potřebné informace a praktické rady na jednom místě uvádějíc důležité informační zdroje, kam se obrátit v případě potřeby anebo kde získat podrobnější informace o dané problematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.