Název:
Marketingová komunikace vybrané společnosti poskytující službu
Překlad názvu:
Marketing communication of the selected company providing the service
Autoři:
Jirešová, Aneta ; Vymětalová, Radka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného podniku působí-cího na trhu B2B. Na základě vymezení teoretického rámce se práce věnuje zhodnocení stávající situace ve společnosti a následnému doporučení a navržení možných zlepšení, která firmě přinesou nové zákazníky, posílí loajalitu stávajících zákazníků a zároveň roz-šíří povědomí o jejím působení na trhu.
The diploma thesis is focused on marketing communication of a selected company oper-ating on the B2B market. Based on the definition of the theoretical framework, the the-sis focuses on the evaluation of the current situation in the company and subsequent recommendations and suggestions of possible improvements that will bring new cus-tomers to the company, strengthen the loyalty of existing customers and at the same time increase awareness of its operations on the market.
Klíčová slova:
B2B trh; internetový marketing; marketing; marketingová komunikace; trh služeb; B2B market; internet marketing; marketing; marketing communication; services market
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192110