Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 316 záznamů.  začátekpředchozí306 - 315další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Socioenvironmentální charakteristiky mikroregionu Králicko
Vaishar, Antonín ; Cetkovský, Stanislav ; Martinát, Stanislav ; Nosková, Helena ; Tošovská, Eva ; Vajdová, Zdenka ; Woitsch, Jiří ; Zapletalová, Jana
Příspěvek se zabývá relativně komplexní regionální analýzou mikroregionu Králík. V centru pozornosti je vliv přírodních podmínek, polohy, historického vývoje a současné regionální a environmentální politiky na vývoj oblasti. Jsou zde prezentovány i výsledky ankety zaměřené na percepci mikroregionu jeho obyvateli.
Percepce malých moravských měst jejich obyvateli
Frantál, Bohumil ; Pokluda, František
Příspěvek vycházející z dat získaných z vlastního výzkumu zaměřeného na problematiku vnímání a image malých měst prezentuje některé zjištěné výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem byla analýza vnímání malých Moravských měst ze strany jejich obyvatel, konkrétně vnímání obrazu města (genius loci), hodnocení různých dimenzí životního (environmentálního, sociálního) prostoru (lifeworld) a jejich změn, analýza vnímání kvality života, životních obav a perspektiv, a klasifikace současných nejvýznamnějších problémů v životě obyvatel malých měst.
Meziobecní spolupráce z pohledu starostů obcí
Klusáček, Petr
Přibližně 80 % obcí na území České republiky má méně než 1000 obyvatel a tato skutečnost má negativní vliv na efektivitu výkonu veřejné správy. Příspěvek se zabývá převážně otázkou meziobecní spolupráce, která se stala jedním z nejdůležitějších témat během 3. fáze současné reformy územní veřejné správy. Analýza je založena na datech z vlastního dotazníkového šetření. V červnu 2006 byly 600 starostů v ČR osloveno dotazníkem, který zjišťoval jejich postoje, názory, náměty a připomínky k problematice meziobecní spolupráce.
Skutečné problémy života v malých moravských městech jak je vnímají jejich obyvatelé
Frantál, Bohumil
Příspěvek vycházející z dat získaných z vlastního výzkumu zaměřeného na problematiku vnímání a image malých měst prezentuje některé zjištěné výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem byla analýza vnímání malých Moravských měst ze strany jejich obyvatel, konkrétně vnímání obrazu města (genius loci), hodnocení různých dimenzí životního (environmentálního, sociálního) prostoru (lifeworld) a jejich změn, analýza vnímání kvality života, životních obav a perspektiv, a klasifikace současných nejvýznamnějších problémů v životě obyvatel malých měst.
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Realita a virtualita
Bardová, Helena ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Ve své práci se zabývám vysvětlením pojmů reality a virtuality, jejich různými definicemi, příklady a úhly pohledu na jejich chápání. Tyto pojmy jsou zasazeny do kontextu dnešní doby, jíž virtualita a s ní spojená výpočetní technika tak zásadním způsobem ovlivňuje. Rozebrána je i problematika identity jak reálné, tak virtuální. Na obšírněji rozvedených příkladech on-line nakupování a práce z domova staví práce do kontrastu jejich výhody a nevýhody. V jedné z kapitol je popsán vliv virtuality na život dnešního člověka, včetně tzv. počítačových nemocí. Podporu práci poskytuje rozsáhlá kapitola s výsledky statistických výzkumů v oblasti pobývání ve virtuálních světech a s tím spojených negativních jevů, také stav informovanosti o nich a prevence. Do textu je zahrnut též vznik a postupný vývoj nositelů virtuality, tedy internetu, mobilních telefonů a televize. Práce se opírá o názory významných autorů z oblasti sociologie, filozofie a informatiky. Je též prokládána mými úvahami a uzavírá se kapitolou o předpokládaném budoucím vývoji techniky podporující virtualitu.
Vnímaní značky Triola
Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 316 záznamů.   začátekpředchozí306 - 315další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.