Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro podporu spolupráce při agilním modelování a vývoji software
Semmler, Jiří ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá definicí a popsáním problému, který je na pomezí projektového a znalostního managementu s důrazem na agilní vývoj a agilní modelování. Na základě nalezeného a ověřeného problému se v práci hledá stávající řešení a následně analyzuje, specifikuje a navrhuje řešení vlastní. Právě zaměření na pokrytí potřeb ze třech různých pohledů činí návrh výsledné aplikace jedinečným. Pro navržené řešení jsou dále definovány technologie a je popsána detailní implementace výsledné aplikace. Při implementaci je použita sada externích technologií, které jsou skrze tuto aplikaci propojeny. Právě propojení služeb třetích stran je přínosem pro výslednou aplikaci a uživatele při procesu agilního vývoje softwaru a agilním modelování.
Využití aplikace Mapovedovednosti.cz ve výuce zeměpisu
Králíčková, Anna-Marie ; Hanus, Martin (vedoucí práce) ; Měkota, Tomáš (oponent)
V rámci geografického vzdělávání je potřeba rozvíjet mapové dovednosti. Zároveň je vhodné do výuky zařazovat také moderní technologie. V návaznosti na to vznikla online aplikace Mapovedovednosti.cz. Stejně jako u jiných didaktických prostředků je i v případě této vzdělávací aplikace vhodné zjišťovat, jak uživatelé tento prostředek využívají. S tímto záměrem byla zpracována tato bakalářská práce. Hlavním cílem výzkumu bylo zjištění způsobu využití aplikace Mapovedovednosti.cz ve školní praxi tzn. při plánování, realizaci a hodnocení výuky. K zisku dat bylo využito dotazníkové šetření. Respondenty dotazníku byli registrovaní uživatelé aplikace s učitelským účtem, na který byla navázána alespoň jedna třída s aktivními žáky. Tedy s žáky, kteří v aplikaci již vyplnili alespoň jednu úlohu. Takto bylo vybráno a osloveno celkem 90 respondentů, z nichž 23 dotazník vyplnilo. Z odpovědí učitelů vyplynulo, že aplikace je zpravidla využívána přímo v hodinách zeměpisu k samostatné práci. Četnost využívání je však omezena technickou vybaveností škol. Při rozvoji mapových dovedností aplikace slouží buď jako doplněk k jiným materiálům, nebo je hlavním nástrojem jejich rozvoje. Rozvoj dovedností je zaznamenáván ve výsledcích žáků a z nasbíraných dat bylo možné usoudit, že s výsledky žáků učitelé dále pracují.
Nástroj pro podporu spolupráce při agilním modelování a vývoji software
Semmler, Jiří ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá definicí a popsáním problému, který je na pomezí projektového a znalostního managementu s důrazem na agilní vývoj a agilní modelování. Na základě nalezeného a ověřeného problému se v práci hledá stávající řešení a následně analyzuje, specifikuje a navrhuje řešení vlastní. Právě zaměření na pokrytí potřeb ze třech různých pohledů činí návrh výsledné aplikace jedinečným. Pro navržené řešení jsou dále definovány technologie a je popsána detailní implementace výsledné aplikace. Při implementaci je použita sada externích technologií, které jsou skrze tuto aplikaci propojeny. Právě propojení služeb třetích stran je přínosem pro výslednou aplikaci a uživatele při procesu agilního vývoje softwaru a agilním modelování.
Srovnání online aplikací pro obchodování na akciových burzách
Fučíková, Lenka ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce srovnává online aplikace umožňující vstup fyzických osob na akciové trhy ve vybraných zemích a porovnává tyto možnosti se situací v ČR. Cílem práce je porovnat možnosti drobných akcionářů vstupovat na akciové trhy prostřednictvím webového rozhraní a stanovit bariéry, které vstupu mohou bránit.
Analýza funkcionality vybraných on-line kancelářských aplikací
Dohnal, Martin ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou kancelářských aplikací pracujících online, které obsahují základní moduly pro práci s dokumenty - textový procesor, tabulkový procesor a prezentační nástroj. Práce se zabývá zejména jejich významem a funkcionalitou a dále jejich výhodami a nevýhodami oproti běžným lokálním kancelářským programům. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní příklady webových řešení kancelářských produktů, které jsou v současné době k dispozici na trhu. Na základě stanovených kritérií jsou vybraní zástupci zhodnoceni. V závěru autor hodnotí výsledky srovnání a objasňuje, k jakému účelu je která testovaná aplikace nejvhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.