Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Erotická módní fotografie
Birgusová, Helena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá erotickou módní fotografií v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je podat historický přehled erotické fotografie v marketingu módních značek a identifikovat její kritické aspekty a jejich vývoj v čase. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce nejdříve zabývá obecně erotikou v marketingové komunikaci. Pozornost je zaměřena na vymezení erotiky v marketingu, její efektivitu na spotřební chování a aspekty, které ovlivňují její působení na konzumenty reklamy. Dále se práce zabývá historií erotické módní fotografie v širokém společenském a uměleckém kontextu a poté jsou představeni nejvýznamnější osobnosti eroticky zaměřené módní fotografie v marketingové komunikaci v posledních desetiletích. Následně jsou identifikovány hlavní kritické aspekty problematiky. Praktickou část tvoří vlastní výzkum. Hlavní výzkumnou otázkou bylo zjistit zda, a popřípadě jak, se erotická módní fotografie změnila v posledních dvaceti letech v časopisu Elle. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvalitativní obsahová analýza. Výsledky výzkumu naznačují, že se erotická módní fotografie mění v průběhu let. Mění se využití erotických motivů i výběr zobrazených modelů a modelek.
Vybrané aspekty referování o migrační vlně ve zpravodajských relacích České televize a TV Prima
Bartošová, Linda ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Cílem této diplomové práce je postihnout a popsat vybrané klíčové aspekty informování o uprchlické krizi ve dvou zasádních tuzemských televizních relacích - ve Zprávách FTV Prima a v Událostech ČT. Na ploše jednoho náhodně zvoleného týdne v šesti měsících přelomu let 2016/2017 autorka zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy spolu s některými prvky kvalitativního výzkumu diskurz, který tyto dvě silné mediální instituce volily při informování recipientů. Zaměřuje se na témata, která nejčastěji rezonovala, na jejich rámcování, tonalitu, jazyk, práci s obrazem apod. Úvodní část práce nabízí výchozí teoretické informace, které poslouží při interpretaci analýzy - historii migrace na našem území, vybrané teoretické koncepty a kontextuální fakta týkající se počtu migrantů v České republice i v EU. Závěry mohou posloužit dalším analýzám o tomto vysoce aktuálním a komplexním problému. Diplomantka toto téma vnímá jako jednu z nejdůležitějších událostí poslední doby, která navíc silně rezonuje napříč společenským i veřejným životem. Právě v poslední vlně exodu do Evropy se ukázalo, jak signifikantní může být při formování názorů postoj, který zaujímají konkrétní média. Vůbec nejsilnější jsou v tomto efektu média audiovizuální - skrze fúzi obrazové a zvukové složky.
Mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová - Sluková v celostátním tisku v kontextu LOH 2012
Mašínová, Tereza ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová - Sluková v celostátním tisku v kontextu LOH 2012 Cíle: Hlavním cílem této práce bylo analyzovat mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová - Sluková v celostátním tisku a zjistit vliv účasti týmu na Letních olympijských hrách 2012 na mediální obraz týmu v celostátním tisku. Metody: První výzkumnou metodou byl hloubkový rozhovor s beachvolejbalovými hráčkami Kristýnou Kolocovou a Markétou Slukovou. Byla provedena obsahová analýza článků celostátních deníků a jejich suplementů a celostátních časopisů v období od 1. dubna 2011 do 15. srpna 2013. Rovněž byl proveden kvantitativní výzkum Omnibus se základním vzorkem 1017 respondentů pro získání doplňujících informací. Výsledky: Práce ukázala, že frekvence článků resp. mediální zájem se během účasti týmu na LOH 2012 a po ní výrazně zvýšil. Rovněž se změnil charakter článků (rozsah, tematika apod.). Výsledky analýzy jsou prezentovány pomocí grafů a tabulek. Na základě těchto výsledků jsou nabídnuta jistá doporučení pro komunikaci týmu s médii. Klíčová slova: Beachvolejbal, média, mediální obraz, olympijské hry, obsahová analýza, omnibus, hloubkový rozhovor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.