Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Oblečení
Cibulka, Stanislav ; Kohoutková, Karolína (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce sestává z několika variabilních kusů oblečení oscilujících na pomezí sochařské instalace, městského oděvu a outdoorového vybavení.
Specializovaný elektronický obchod
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce byla napsána s cílem vytvořit model řešení specializovaného elektronického obchodu zaměřeného na prodej textilu. Součástí práce je model řešení, ekonomická stránka projektu a návrh propagace projektu.
Módní značka
Slanař, Karel ; Klouzková,, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci jsem chtěl navrhnout kompletní produkt a nabízet ho již hotový. Zároveň jsem svou bakalářskou práci pojal jako výzvu pro to, zkusit něco pro mě zcela nového a získat k tomuto experimentu co největší profesionální zpětnou vazbu. O módu se dlouhodobě zajímám a toto odvětví mne již dlouho lákalo, proto jsem zvolil právě je.
Každodení módní přehlídka
Rémanová, Jana ; Šagát, Petr (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem projektu jsou získané informace z výzkumu sta dotázaných osob. Dále série deseti "kostýmů", které znázorňují podněty získané z předešlého výzkumu z vybraných dotazníků. Každý model je příkladem stereotypu toho co bylo shledané jako výstřední v oblékání. V těchto modelech následně byla realizovaná performance na veřejnosti. Všechny jednotlivé fáze tvorby projektu jsou prezentovány jako celek a uváděny jako bakalářská práce.
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
Su, Wenkai
S neustálým pokrokem ekonomické globalizace se čínským spotřebitelům nabízí stále rozmanitější možnosti výběru při nákupu. Tato práce si klade za cíl prostudovat, jak čínské značky sportovního oblečení a sportovního vybavení využívají etnocentrismus k přilákání mladých čínských spotřebitelů. Účelem je navrhnout doporučení k dalšímu posílení konkurenceschopnosti trhu. Práce zkoumá dopad spotřebitelského etnocentrismu na nákupní záměry u sportovního oblečení a vybavení, především s ohledem na přímé efekty, zprostředkující efekty a zmírňující efekty, a v konečném důsledku vytváří koncepční model. V následné empirické studii práce využívá data z online dotazníkových šetření (n = 302), využívá SPSS pro regresní analýzu a zkoumá navržené hypotézy. Výsledky naznačují, že aplikace etnocentrismu v marketingu čínských značek sportovního oblečení a sportovního vybavení může být zdrojem konkurenční výhody.
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Motivy spotřebitelů k nákupu upcyklované módy
Bourová, Tereza ; Janoušková, Svatava (vedoucí práce) ; Švíková, Radka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá motivy spotřebitelů pro nákup upcyklovaného oblečení. Na základě rešerše dostupných pramenů nabízí práce nejprve vhled do v současnosti nejvíce rozšířeného způsobu výroby oblečení, modelu fast fashion, a zaměřuje se přitom na negativní environmentální dopady, ke kterým během jednotlivých stádií životního cyklu výrobků - oděvů dochází. Dále se přesouvá k popisu tradičního a více environmentálně šetrného modelu, slow fashion, a oba koncepty (fast fashion i slow fashion) dává do souvislosti s nakládáním s odpady a cirkulární ekonomikou. Shora uvedená část rešerše napomáhá k důkladnému pochopení konceptu upcyklované módy, kterému se věnuje další samostatná kapitola práce. Ta kromě popisu procesu upcyklace oblečení nabízí i konkrétní příklady tvůrců, kteří se jí zabývají. Poslední část teoretické části práce řeší motivování a motivy spotřebitelů k nakupování oblečení z různých zdrojů. Empirická část se zabývá spotřebitelským vnímáním upcyklované módy s cílem zodpovědět výzkumnou otázku: Jaké jsou motivy spotřebitelů k nákupu upcyklované módy? Pro její zodpovězení byl zvolen kvalitativní výzkum a metoda polostrukturovaných rozhovorů. Ty byly prováděny s celkem dvanácti nakupujícími, kteří mají s koupí upcyklovaného oblečení osobní zkušenost. Z těchto rozhovorů vzešly závěry...
Každodení módní přehlídka
Rémanová, Jana ; Šagát, Petr (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem projektu jsou získané informace z výzkumu sta dotázaných osob. Dále série deseti "kostýmů", které znázorňují podněty získané z předešlého výzkumu z vybraných dotazníků. Každý model je příkladem stereotypu toho co bylo shledané jako výstřední v oblékání. V těchto modelech následně byla realizovaná performance na veřejnosti. Všechny jednotlivé fáze tvorby projektu jsou prezentovány jako celek a uváděny jako bakalářská práce.
Návrh úložného systému do dívčí šatny
Lašanová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá tématem ukládání oblečení. První rozsáhlá kapitola teoretické části nás seznámí s historií ukládání oděvů od starověku až po současnost. Další je zaměřena na ergonomii, antropometrii a rozměrové požadavky úložného nábytku. Poslední část teoretické části poukazuje, jakým způsobem je možné šatstvo ukládat. Hlavním úkolem je návrh vizualizace šatny. Na základě odpovědí z dotazníku a rešerší byl vytvořen optimální návrh šatny. V této části je detailně popsaný celý postup - návrh úložného systému, půdorysné řešení, vizualizace a další.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.