Název: Motivy spotřebitelů k nákupu upcyklované módy
Překlad názvu: Consumers' Motives for Buying Upcycled Clothes
Autoři: Bourová, Tereza ; Janoušková, Svatava (vedoucí práce) ; Švíková, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: motivace; módní průmysl; oblečení; opětovné využívání; pomalá móda; rychlá móda; textilní odpad; upcyklace; upcyklovaná móda; clothing; fashion industry; fast fashion; motivation; reuse; slow fashion; textile waste; upcycled fashion; upcycling

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121265

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet