Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí132 - 141dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Titul EHMK a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v Plzeňském kraji
Machová, Lucie ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektem Evropské hlavní město kultury (EHMK) a mírou vlivu na rozvoj cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje. První kapitola se obecněji zabývá projektem EHMK. Druhá kapitola se věnuje podrobněji přihlášce města Plzeň do projektu EHMK, programem roku 2015, dobrovolnictvím v rámci EHMK a mobilní aplikací vyvinutou speciálně pro Plzeň EHMK 2015. Třetí kapitola zkoumá koncepci cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje, a hodnotí míru úspěšnosti a návštěvnost města Plzně a Plzeňského kraje, a změny v počtu návštěvníků v letech 2012-2015. Poslední kapitola je věnována vlastnímu zhodnocení částí projektu a programu roku 2015. Ze získaných výsledků jsou vyvozeny závěry a nastíněn budoucí možný vývoj kultury a rozvoj cestovního ruchu.
Komparativní studie propagace MS v ledním hokeji
Chalupský, Jiří ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce je komparativní analýzou propagace MS v ledním hokeji. Hlavním cílem práce je zanalyzovat propagaci posledních tří MS v ledním hokeji a na základě této analýzy pak odpovědět na otázky, jejichž odpovědi by mohly otevřít diskusi na téma závislosti návštěvnosti MS v ledním hokeji na propagaci této akce. Hlavní otázkou je, zda existují významné rozdíly v propagaci posledních MS v ledním hokeji, které korespondují s rozdíly v návštěvnosti těchto MS. K analýze kvantitativních dat o návštěvnosti a vstupenkách byla použita deskriptivní statistika. Kvalitativní data o propagaci byla analyzována popisnou statistikou. Byly analyzovány jak jednotlivé formy propagace, tak obsah jejich sdělení. Závěrem práce je tvrzení, že propagace by mohla mít vliv na návštěvnost MS. Existuje ale mnoho dalších v této práci popisovaných vlivů, které na návštěvnost MS působí.
Analýza služeb cestovního ruchu na Písecku
HEJTMÁNKOVÁ, Petra
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat region Písecko z pohledu cestovního ruchu, zhodnotit potenciál lokality, rozsah nabídky poskytovaných služeb, rozsah atraktivit, které Písecko nabízí. Na základě provedených analýz a primárního výzkumu vyhodnotit silné a slabé stánky Písecka a stanovit atraktivitu daného území jako cíle turistické destinace. Na základě výsledků byly vypracovány návrhy na oživení cestovního ruchu v tomto regionu.
Inovace produktového portfolia cestovního ruchu na příkladu Kraje Vysočina
ČUTKOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnocení stavu kempů v Kraji Vysočina. Součástí je situační analýza, tedy STEP a Porterův modelpěti sil zaměřená na jeden konkrétní kemp v kraji. Terénní výzkum probíhal prostřednictvím dotazníků, které byly po sběru dat zpracovány. Pro jasnější přehled názorů majitelů kempů, probíhaly s celkem 7 majiteli či provozovateli řízené rozhovory. Výsledkem souhrnu shromážděných informací bylo vytvoření inovace produktu cestovního ruchu. Inovačním produktem bylo navrženo poskytnout návštěvníkům trend, který roste v současnosti všude ve světě, a tím je tzv. glamping.
Nově vyhlášené památky UNESCO v Evropě ve vazbě na cestovní ruch
Szabová, Leona ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením situace v oblasti nově vyhlášených památek UNESCO mezi roky 2000-2010 ve Španělsku a Francii a dopad na cestovní ruch v daných lokalitách či regionech. Krom návštěvnosti, jsem se u vybraných památek zaměřila na zhodnocení webových stránek a na celkové recenze z pohledu cestovatelů.
Problém klesající návštěvnosti areálu společnosti Camping Praha Klánovice
Mašková, Michaela ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je úbytek hostů subjektu cestovního ruchu Camping Praha Klánovice. Cílem práce je tento problém analyzovat a navrhnout vhodná opat-ření k řešení tohoto problému, resp. odstranit hlavní příčiny, které klesající návštěvnost způsobují. Základním pilířem pro poznání vnitřního i vnějšího prostředí podniku je detailní strategická analýza, která je následně doplněna o metody užívané k řešení problémů (Ishikawův diagram, Brainstorming, TOPSIS). Výstupem práce je návrh řešení, která napomohou k opětovnému zvýšení návštěvnosti subjektu.
Faktory ovlivňující návštěvnost Zoo Brno
Klofáč, Daniel ; Babin, Jan (vedoucí práce) ; Slaný, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je určit vliv jednotlivých determinantů na poptávku po službách ZOO Brno a na těchto základech doporučit vedení ZOO kroky ke zvýšení návštěvnsti a tržeb. K odhadu jsou použita denní data o návštěvnosti z let 2008 až 2014. Pomocí metody nejmenších čtverců provedu odhad těchto faktorů. Většina proměnných je statisticky významná. Výsledky ukazují, že největší vliv na návštěvnost má proměnná víkend, v případě dospělých návštěvníků zvýší počet prodaných lístků o 165 %. Další významné proměnné s pozitivním vlivem jsou státní svátek, prázdniny, konání akce v areálu ZOO. Negativní vliv je zjištěn u proměnných cena, srážky a Moto GP. Teplota má nejdříve pozitivní vliv, od hraniční hodnoty je však její vliv negativní.
Jaké faktory ovlivňují návštěvnost hradu Litice nad Orlicí?
Nováková, Lada ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato práce analyzuje faktory, které ovlivňují návštěvnost historické památky, hradu Litice. Zaměřuji se na plné, snížené a rodinné vstupné. K měření dopadu jednotlivých proměnných jsou použity denní data z let 2004 až 2012. Mezi determinanty mající vliv na poptávku po návštěvnosti zařazuji cenu vstupenek, teplotu, srážky, státní svátky, víkendy, letní prázdniny a kulturní akce. Model ukazuje, že zvýšení vstupného o 1 % povede k navýšení prodeje rodinných vstupenek o 2,4 % ceteris paribus. U plné a snížené vstupenky je výsledný koeficient nevýznamný. Svátky, víkendy a letní prázdniny mají pozitivní vliv na návštěvnost u všech tří druhů vstupenek. Nejvýznamnější vliv na návštěvnost má každoroční akce Pochod přes tři hrady. Při této akci se prodej zvyšuje u plných vstupenek o 190 % a prodej snížených vstupenek se desetkrát zvýší ceteris paribus. Na prodej rodinných vstupenek mají akce nevýznamný vliv.
Analýza vývoje divácké návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963
Hradilová, Lenka ; Čabla, Adam (vedoucí práce) ; Vild, Jiří (oponent)
V moderní společnosti existuje mnoho druhů zábavy a způsobů trávení volného času. Velmi oblíbenou zábavou je sport. Atraktivita jednotlivých sportů se v čase hodně mění. Cílem této práce je analýza atraktivity fotbalu, která je zde měřená průměrnými počty přilákaných diváků. Nejprve bude práce zaměřena na zhodnocení průměrné návštěvnosti na prvoligových fotbalových utkáních od roku 1963. Následně podrobněji analyzována průměrná divácká návštěvnost tří významných fotbalových klubů. Poslední část této práce se věnuje prozkoumání závislosti průměrného počtu diváků každého týmu na úspěšnosti daného týmu, měřené počty bodů získaných v příslušné sezoně.
Analýza determinant návštěvnosti domácích zápasů FK Mladá Boleslav
Maroušek, Jan ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Tato práce zkoumá, jaké vlivy působí na poptávku po návštěvnosti domácích zápasů FK Mladá Boleslav pomocí ekonometrické analýzy. Používá dataset, který má 207 pozorování od sezóny 2000/2001 do sezóny 2012/2013. Je dokázáno, že po postupu do vyšší soutěže návštěvnost výrazně vzroste. Na návštěvnost je patrný vliv srážek. Nepodařilo se dokázat vliv evropských pohárů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí132 - 141dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.