|
Zamestnanecké benefity v sektore obchodných firiem
Kováčová, Kristína
Práce se zaměřuje na jednu z forem motivace a odměňování zaměstnanců na Slovensku - zaměstnaneckými benefity. Benefity jsou rozebírány i z hlediska využitelnosti a přízně, avšak podstatné je řešení z hlediska daňového dopadu na zaměstnance a jejich zaměstnavatele. Toto řešení je v práci zrealizované pomocí platných, zákonně právních předpisů. Využitelnost benefitů v praxi je znázorněna na konkrétní slovenské obchodní firmě, v níž se prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumala spokojenost zaměstnanců s uplatňovanými benefity. Výsledky vedly k návrhu nové struktury benefitů pro společnost, který byl názorně ekonomicky kvantifikován.
|
|
Rozdíly v motivaci pracovníků různých věkových kategorií ve vybrané organizaci
Bošanská, Denisa Patricie ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Bednářová, Martina (oponent)
Práce je zaměřena na motivaci v pracovním prostředí a její rozdíly dle věkových kategorií. Dílčí cíle jsou: zjištění věkového složení zaměstnanců, popis a analýza motivační struktury různých věkových kategorií, vypracování motivačního systému pro management organizace. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které souvisí s motivací, teoriemi motivace a tříděním věkových skupin. Uvedené pojmy v teoretické části byly nezbytné pro vypracování praktické části, ke které mi sloužil i dotazníkový výzkum. V druhé polovině praktické části jsem vyhodnotila a interpretovala získaná data z výzkumu pomocí popisné statistiky. Výsledky získané z dotazníkového šetření jsou porovnány s teoretickými poznatky a na základě těchto výsledků jsem vypracovala doporučení motivačního systému pro management vybrané organizace.
|
|
Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Mück, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy gamifikace, na příkladech je ukázáno jejich reálné nasazení a také jsou charakterizovány typy uživatelů. V následující části je zhodnocena charakteristika jednotlivých projevů a jsou zde vytvořeny způsoby bodového ohodnocení elektronických obchodů. V závěrečné části jsou vyhodnoceny výsledky analýzy obchodů.
|
| |
| |