| |
| |
|
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
|
|
Základní metody start-up projektu
SCHREIB, Vladimír
Tématem této bakalářské práce je představení základních metod start-upu, které mohou zásadně pomoci při vytváření nových podnikatelských projektů, ale mohou být přínosné i pro projekty, které již probíhají a denně čelí různým problémům. Práce popisuje vývoj startupů pomocí smyčky zpětné vazby, která společně s dalšími metodami uvedenými v práci napomáhá projektům přizpůsobovat se včas a zároveň dělat rychlé změny. A díky těmto skutečnostem mohou být start-upy tak dynamickými a zajímavými možnostmi podnikání. Výzkum je navržen tak, aby na základě dat od startupistů ukázal nejčastěji používané metody skutečných start-up projektů.
|
|
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
|
| |
| |
|
Vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb: Lyžařské školy
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb. Konkrétně je zaměřena na lyžařské školy. V úvodní rešerši postupně představuje základní pojem business model a jednotlivé přístupy od různých autorů. Dále popisuje postupný vývoj poskytování sportovních služeb v turistických regionech. Výzkumná část práce obsahuje čtyři případové studie konkrétních lyžařských škol z různých oblastí, které odráží současné trendy ve sportovním průmyslu. První tři případové studie analyzují vývoj lyžařských škol, založených před rokem 1990. Případová studie nově vzniklé školy poukazuje na změnu aspektů, které vedou k založení školy v dnešní době, a poskytuje v této oblasti návod pro začínající podnikatele. Pro analýzu business modelů jednotlivých škol byl využit model Canvas. Závěr výzkumné zprávy je zpracován formou specifické analytické techniky cross-case.
|