Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozbor mediálního trhu v České republice v roce 2009 z hlediska konstrukce publika za účelem prodeje
Bražinová, Michaela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Diplomová práce "Rozbor mediálního trhu v České republice v roce 2009 z hlediska konstrukce publika za účelem prodeje" si klade za cíl zjistit, jaké informace česká média používají při konstrukci svého publika za účelem prodeje nejčastěji, jaké jsou zdroje těchto informací a metody jejich získávání, a do jaké míry lze tyto informace, potažmo tedy celé konstrukty publika, považovat za věrohodné, ověřitelné a relevantní. Stanovených cílů bude dosaženo prostřednictvím obsahové analýzy veřejně dostupných informačních materiálů, které média o svém publiku předkládají. Samotné analýze bude předcházet teoretická část, kdy definujeme publikum z hlediska mediálních studií i z pohledu zadavatelů reklamy a konstrukci publika za účelem prodeje vyložíme aplikací teorie sociální konstrukce reality. Uvedeme přehled charakteristik, jejichž prostřednictvím lze publikum konstruovat, přehled výzkumů publika, které tyto charakteristiky v České republice měří a přehled institucí, které v České republice tyto výzkumy zaštiťují a realizují. V závěrečné části výsledky analýzy sumarizujeme, interpretujeme a aplikujeme na predikci dalšího vývoje konstrukce mediálního publika za účelem prodeje. Součástí práce je přílohová část, která obsahuje kompletní přehled médií, která byla do analýzy zahrnuta, a kompletní data, která byla...
Užití médií v mužské věznici
Šlejharová, Veronika ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce Užití médií v mužské věznici se zabývá tím, jaký mají odsouzení postoj k dostupným médiím ve věznici během výkonu trestu odnětí svobody. V rámci kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů bylo dále cílem zjistit, jakým způsobem odsouzení užívají média v časoprostorovém rámci každodennosti a zda jim média pomáhají udržovat rituály. Zkoumání tohoto tématu může obohatit nejen akademickou sféru, jelikož je tato oblast v České republice velmi opomíjena. Tato práce může ale také pomoci ve vězeňské sféře, a to zejména při úvahách o tom, jak lépe vězně resocializovat pomocí užívání médií. Teoretická část práce se skládá z nahlédnutí do historie vězenství a přiblížení tohoto specifického prostředí ze sociologického hlediska. Následuje popis programů zacházení a regulace médií ve věznicích. Další část tvoří přiblížení mediálního publika a přehled důležitých pohledů na aktivní přístup publik k médiím. V kapitole o metodologii výzkumu je vysvětlena podstata kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěrečná analytická část pojednává o cílech výzkumného procesu, nabízí charakteristiku respondentů a popisuje průběh rozhovorů. Jádrem této kapitoly jsou však výsledky analýzy a jejich interpretace.
Užívání tištěných médií mezi studenty IKSŽ FSV UK
Peňásová, Anna ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Tato práce zkoumá, jaký je vztah budoucích potenciálních mediálních profesionálů (studentů Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK) k tištěným periodickým médiím, tedy dennímu tisku a tištěným časopisům. Vychází z koncepce aktivního publika, teorie užití a uspokojení a studií, které se snaží vysvětlit pokles zájmu o tištěná periodická média. Práce se snaží zmapovat, jakou roli hrají tištěná média v životě zkoumané skupiny v době, kdy tato média procházejí dlouhodobou krizí. Nejdůležitějším faktorem této krize je masový nástup elektronických médií. Výzkum se snaží odpovědět na otázku, zda jsou periodická tištěná média i přes neustálý příval informací z internetu pro zkoumanou skupinu atraktivní, jaké motivy ji k užívání těchto médií vedou a jaké ji naopak od něho odrazují.
Rozbor mediálního trhu v České republice v roce 2009 z hlediska konstrukce publika za účelem prodeje
Bražinová, Michaela ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Diplomová práce "Rozbor mediálního trhu v České republice v roce 2009 z hlediska konstrukce publika za účelem prodeje" si klade za cíl zjistit, jaké informace česká média používají při konstrukci svého publika za účelem prodeje nejčastěji, jaké jsou zdroje těchto informací a metody jejich získávání, a do jaké míry lze tyto informace, potažmo tedy celé konstrukty publika, považovat za věrohodné, ověřitelné a relevantní. Stanovených cílů bude dosaženo prostřednictvím obsahové analýzy veřejně dostupných informačních materiálů, které média o svém publiku předkládají. Samotné analýze bude předcházet teoretická část, kdy definujeme publikum z hlediska mediálních studií i z pohledu zadavatelů reklamy a konstrukci publika za účelem prodeje vyložíme aplikací teorie sociální konstrukce reality. Uvedeme přehled charakteristik, jejichž prostřednictvím lze publikum konstruovat, přehled výzkumů publika, které tyto charakteristiky v České republice měří a přehled institucí, které v České republice tyto výzkumy zaštiťují a realizují. V závěrečné části výsledky analýzy sumarizujeme, interpretujeme a aplikujeme na predikci dalšího vývoje konstrukce mediálního publika za účelem prodeje. Součástí práce je přílohová část, která obsahuje kompletní přehled médií, která byla do analýzy zahrnuta, a kompletní data, která byla...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.