|
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Stehlík, Eduard (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
|
|
Virální marketing
Česalová, Tereza ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Haas, Robert (oponent)
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.
|
|
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
|
| |
| |
| |
|
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.
|
|
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šídlo, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.
|
|
Aplikace marketingu v právních službách
Šebek, Marcel JUDr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, druhů právních služeb a blíže pak služeb advokátů, s důrazem na jejich specifika a legislativní omezení. Praktická část práce se zabývá analýzou trhu právních služeb a popisem a hodnocením provedeného marketingového výzkumu. Poslední část práce řeší konstrukci marketingového mixu vhodného pro oblast advokacie na základě získaných informací.
|
| |