Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Bionomie a fyziologie skladištního roztoče Tyrophagus putrescentiae (Acari: Acaridida)
Rybanská, Dagmar ; Ryšánek, Pavel (vedoucí práce) ; Vladimír, Vladimír (oponent)
Potraviny kontaminované roztoči jsou nepřijatelné z ekonomického hlediska i zdravotního rizika. Tyrophagus putrescentiae (Shrank, 1781) je kosmopolitní roztoč, který preferuje potraviny s vysokým obsahem tuku a proteinů. Je převládajícím druhem roztoče napadající krmiva pro psy, která se tak stávají novým zdrojem alergenů v domácnostech. Výsledky této studie potvrdily, že potrava s vysokým obsahem tuků a proteinů zvýší populační růst roztočů, ve srovnání s potravou s vysokým obsahem sacharidů. Tato studie umožní lépe predikovat výskyt a růst roztočů v různém prostředí a vyhodnotit strategie týkající se prevence kontaminace. Exkrementy roztočů představují nebezpečnou směs alergenů pro člověka i zvířata a výsledky práce zvyšují význam alergenů detekovaných v exkrementech. Zjištěná symbiotická interakce roztoče s B. cereus má velký medicinální význam.
Návrh marketingové podpory nově zaváděných výrobků
Horáček, Pavel ; Horáček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Firma zabývající se výrobou krmiv pro psy ukončila v nedávné době vývoj nových výrobků, které jsou svým charakterem zcela unikátní a jedinečné. Bakalářská práce se snaží navrhnout účinnou marketingovou podporou pro úspěšné zavedení těchto nových výrobků na trh. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy marketingové podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Problematika "PET FOOD" - krmivo pro psy
ZEMANOVÁ, Lenka
Cílem této práce bylo vytvořit přehled krmiv a pomocí dotazníku zhodnotit trh s těmito výrobky. Trh krmiv pro psy je v České republice zastoupen mnoha výrobci. Jedná se o výrobce jak s celosvětovou působností (Pedigree, Candy, Brit) tak i regionální (Fitmin, Propesko). Ve svém portfoliu výrobků mají sortimentně zastoupeny většinou všechny skupiny psů (jak věkově, tak podle plemen ale i podle zátěže psů). Z provedeného dotazníkového šetření je zřejmé, že lidé nejčastěji krmí svého psa kombinací granulí a zbytků z kuchyně. To je dáno tím, že lidé na vesnici mají svého psa spíše jako hlídacího a nehledí tak na jeho výživu a dají mu do krmné dávky vše, co zbude od stolu. Z faktorů, které ovlivňují respondenty při výběru psího krmiva, je na prvním místě již osvědčený výrobek. Na druhém místě jsou současně cena a složení výrobku. Překvapující je, že 70 % všech dotázaných čte složení výrobku, ale pouze 30 % ví, jak se takový produkt vyrábí. Mezi nejpoužívanější značky patří Pedigree na druhém místě a na stejně Friskies a Propesko. Nejznámější značkou je Pedigree dále pak Propesko, Friskies

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.