Název:
Problematika "PET FOOD" - krmivo pro psy
Překlad názvu:
"PET FOOD" nutrition - small and big dog breeds
Autoři:
ZEMANOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo vytvořit přehled krmiv a pomocí dotazníku zhodnotit trh s těmito výrobky. Trh krmiv pro psy je v České republice zastoupen mnoha výrobci. Jedná se o výrobce jak s celosvětovou působností (Pedigree, Candy, Brit) tak i regionální (Fitmin, Propesko). Ve svém portfoliu výrobků mají sortimentně zastoupeny většinou všechny skupiny psů (jak věkově, tak podle plemen ale i podle zátěže psů). Z provedeného dotazníkového šetření je zřejmé, že lidé nejčastěji krmí svého psa kombinací granulí a zbytků z kuchyně. To je dáno tím, že lidé na vesnici mají svého psa spíše jako hlídacího a nehledí tak na jeho výživu a dají mu do krmné dávky vše, co zbude od stolu. Z faktorů, které ovlivňují respondenty při výběru psího krmiva, je na prvním místě již osvědčený výrobek. Na druhém místě jsou současně cena a složení výrobku. Překvapující je, že 70 % všech dotázaných čte složení výrobku, ale pouze 30 % ví, jak se takový produkt vyrábí. Mezi nejpoužívanější značky patří Pedigree na druhém místě a na stejně Friskies a Propesko. Nejznámější značkou je Pedigree dále pak Propesko, FriskiesThe aim of this work was to create a list of feed and a questionnaire to assess the market for these products. The market in the Czech Republic are represented by many manufacturers . It is a manufacturer as a worldwide ( Pedigree , Candy , British) and regional ( Fitmin , Propesko ). Its portfolio of products are represented in assortment mostly all groups of dogs ( both age and breed according to the load but also by dogs). The conducted survey shows that most people feed their dogs a combination of chips and debris from the kitchen. This is because the people in the village have their dog more like a watch , and so does not look at his food and give it to ration whatever is left over from the table. The factors that influence respondents when selecting a dog food is the first place is already a proven product. In second place are both price and product formulation. Surprising is that 70 % of all respondents read the ingredients, but only 30 % know how a produkt was manufactured. Among the most popular brands include Pedigree and second place at the same Propesko and Friskies . The most famous brand is then Propesko Pedigree , Friskies .
Klíčová slova:
BARF; Krmiva pro psy; Pes; Výživa; BARF; Dog; Dog Food; Nutrition Citace: ZEMANOVÁ, Lenka. Problematika "PET FOOD" - krmivo pro psy. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23735