Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hudební klub v Brně
Pappová, Martina ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce rozvádí architektonickou studii vypracovanou v rámci předmětu AG35 v letním semestru 3. ročníku do stupně Dokumentace pro stavební povolení a Dokumentace pro provádění stavby. Tématem zadání je návrh novostavby hudebního klubu se zadaným pozemkem na ulici Údolní v Brně, naproti parku Obilní trh. Okolní historická zástavba z 19. století přísně dodržuje uliční čáru. Ale ta byla v řešeném území porušena dopadem bomby za druhé světové války. Vzniklý prostor byl v minulých letech na sousední parcele zastavěn budovou krajského ombudsmana, která uliční čáru už nedodržuje. Takže její pokračování není vyžadováno ani na přidělené parcele pro hudební klub. Svažitý terén ovlivnil celý koncept návrhu, který spočívá v zasazení objektu do terénu, tak aby navazoval na okolní terén a propojil parky Obilní trh a Špilberk skrze pochozí vegetační střechu a parkovou úpravu před objektem. Z exteriéru je stavba členěna na dvě části, první z nich je mnohoúhelníkového tvaru a je z velké části pod terénem. Malá plocha vyčnívající fasády je tvořena převážně lehkým proskleným obvodovým pláštěm doplněným bíle omítnutými plochami. Zde se nachází hlavní vstup a foyer, velký sál, kavárna, zkušebny, cvičební sál, ateliér, šatny a technické zázemí celého objektu. Zatímco druhá obdélníková část, ve které se nachází malý sál ve druhém nadzemním podlaží, je jako by levitující kvádr předsazený před objem prvního nadzemního podlaží a obložený strukturovanými panely ze sklovláknobetonu. Obložení v severovýchodním rohu kvádru probíhá až na zem a je zde místo struktury navržen nápis „hudební klub“ popřípadě konkrétní jméno hudebního klubu.
Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Richter, Daniel ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjištění úspěšnosti Českého centra v New Yorku ve veřejné diplomacii a nation brandingu. Práce se dělí na 5 částí a závěr. Hlavním cílem práce bylo zjistit poslání Českého centra a na to poté navázat výzkumem, zda je ve své činnosti úspěšný. Práce podotýká na vývoj českých center i konkrétního centra v New Yorku, poté se baví o hospodářské situaci. Hlavně práce podotýká jaká jsou nejdůležitejší činnosti centra. Pracuji jak se zdroji od českých center (rozhovory s generálním ředitelem Českých center a s ředitelem Českého centra v New Yorku), tak s odbornou literaturou či se zpravodajstvím. Velká část práce také spočívá ve výzkumu. Tam jsem zjišťoval od českých i amerických respondentů co by si představovali v českém centru. Poté s porovnáním těchto výsledků s jinými zjištěnými informacemi mohu říct, zda je České centrum v New Yorku efektivní a přidat kratší doporučení.
Koncertní život v Teplicích v Čechách
Bublíková, Lucie ; Tomášek, Jiří (vedoucí práce) ; Perglerová, Marka (oponent)
Bakalářská práce Koncertní život v Teplicích v Čechách se zabývá hudebním životem v lázeňském městě Teplice v Čechách a jeho blízkém okolí. Hlavní pozornost je věnována historii a současnosti nejvýznamnějších hudebních institucí, městským festivalům a známým hudebním osobnostem, které Teplice navštívily. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Houslové koncerty J. Sibelia a B. Bartóka č. 2 v podání J. Sterna, G. Shahama a V. Mullové
Al-Ashhab, Milan ; ŠTRAUS, Ivan (vedoucí práce) ; MATOUŠEK, Bohuslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na porovnání stylů hry tří houslistů světového významu – Isaaca Sterna, Gila Shahama a Viktorie Mullové. Této komparace je dosaženo pomocí zevrubné analýzy interpretace dvou vybraných houslových koncertů rozdílné hudební povahy. Z jednotlivých detailů provedení vyvodíme celkovou charakteristiku pojetí houslového umění u jednotlivých interpretů. Práce je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá stručnými životopisy dotyčných skladatelů i interpretů. Tématem druhé kapitoly je porovnání konkrétních interpretací houslového koncertu Jeana Sibelia, třetí srovnává provedení Bartókova druhého houslového koncertu.
Filharmonie Bohuslava Martinů - historie a současnost
Dedičová, Monika ; SEQUARDTOVÁ, Liběna (vedoucí práce) ; BROŽKOVÁ, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vznikem a vývojem Filharmonie Bohuslava Martinů, která v současné době patří k nejvýznamnějším orchestrům v České republice. Obsahuje také informace o městě Zlín - o jeho historii, současnosti a o vývoji hudebního života města.
Live - Hudba, obraz, emoce
Elšík, Adam ; ŠPELDA, Josef (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Jiří (oponent)
Osobně LIVE koncerty sleduji moc rád. Cílem sledování LIVE je možnost být na místech a při údálostech mimo čas a prostor. Cítit se být přítomný. Jako divák hledám jak zažít příběh hudby. Jako tvůrce hledám jakými možnostmi disponuji a mohu je použít. Cílem je poukázat na možnost změny pohledu žánru, se kterým se každý z nás potká jako divák, nebo jako tvůrce. Vždy budu ovlivněn svými osobními názory, zkušenostmi a preferencemi. Práce poukáže na rozdílné možnosti vysvětlení pojmu LIVE. Jiná pravidla a způsoby zpracování jak formalí, tak umělecká. Divákovi doporučí, kde a jak by měl LIVE smysluplně sledovat, čímž určí samotného koncového diváka. Specifické způsoby a možnosti výroby propůjčují tvůrcům širokou paletu zpracování výsledného díla. Tvůrci však musejí dbát na dodržování zásad a pravidel pro natáčení bez kompromisů, jinak by byla negativně ovlivněna kvalita výsledku. Práce vznikla za pomoci konzultací s odborníky v oboru, jenž velmi pozitivně formovali výsledek. Vyberu přiklady, které by se daly označit za průřez mezi žánry - průměrný vzorek. Tudíž by moje práce měla být srozumitelná co nejširšímu okruhu čtenářů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.