Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.
Digitální propasti z hlediska pohlaví
Rohlíková, Pavla ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Tato diplomová práce Digitální propasti z hlediska pohlaví zpracovává problematiku digitální propasti v souvislosti s jedním z aspektů, který ji může ovlivňovat. Práce nastiňuje koncept digitální propasti jako problém moderní globalizované společnosti a představuje základní pojmy k porozumění problematiky. Digitální propasti souvisí s několika společenskými faktory, které jsou v práci představeny, hlavní pozornost je ale věnována aspektu pohlaví. Ani v moderním světě se prozatím nedaří propast v této souvislosti zcela uzavřít. Jsou tak nastíněny charakteristiky problému v souvislosti s tímto faktorem. Dnes už spíše než problém s primární digitální propastí přetrvává ve společnosti problém spojený s nerovnými dovednostmi a způsobem využívání informačních a komunikačních technologií. Po definici základních pojmů a kontextu tohoto fenoménu je v práci představeno několik zahraničních studií pro utvoření celkového pohledu na problematiku a také data z Českého statistického úřadu. Druhou částí práce je metodologická část, která byla inspirována zahraniční studií z roku 2014, která sleduje digitální gramotnost respondentů. Pro své účely jsem zvolila kvantitativní metodologickou strategii. Práce zahrnuje faktorovou analýzu dotazníkového šetření, které proběhlo v obci s rozšířenou působností (zkráceně ORP)...
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.