Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj lidských zdrojů ve firmě
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje, s důrazem na část vzdělávání zaměstnanců v podniku UNISTAV a. s. V současnosti se stává péče o rozvoj lidských zdrojů jednou z nejdůležitějších činností personální práce. V praktické části je provedena analýza jednotlivých fází vzdělávacího systému v podniku UNISTAV a. s. Pozornost bude věnována identifikaci individuálních potřeb, zefektivnění pracovního výkonu, zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Na základě výsledků analýzy jsou vysloveny návrhy směřující ke změnám v systému vzdělávání v akciové společnosti UNISTAV.
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců call centra nakladatelství XY
Koubek, Daniel
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání a systémem podnikového vzdělávání. Práce je rozčleněna do dvou částí - teoretické a empirické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem celoživotního učení s důrazem na terminologii související s dalším profesním vzděláváním, rozvojem pracovníků, řízením lidského kapitálu a kariéry. Jedna z kapitol se věnuje nastavení systému firemního vzdělávání a strategiím vzdělávání. V empirické části byla provedena identifikace vzdělávacích potřeb a analýza systému firemního vzdělávání zaměstnanců call centra. Výzkumné šetření bylo realizováno v pražském nakladatelství XY. Na základě získaných dat byl navržen kompetenční model pracovníků call centra a následně implementován do strategie vzdělávání zaměstnanců. Z realizovaných šetření vyplývá, že nakladatelství XY využívá systematického modelu firemního vzdělávání - poskytuje a umožňuje zaměstnancům vzdělávání v různých oblastech s ohledem na konkrétní profesi a její kvalifikační a kompetenční požadavky. Firemní vzdělávání funguje jako jeden z klíčových nástrojů dalšího profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s cílem dosažení lepších prodejních výsledků, produktivity a efektivity práce. Jak se dále ukázalo, velký důraz je managementem společnosti kladen na...
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců městských policií
Fišer, Petr
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci vzdělávacích potřeb zaměstnanců městských policií a definuje možné oblasti dalšího profesního rozvoje. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku cílů a poslání městské policie, její specifika z hlediska rozvoje a dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců. Součástí teoretického rámce byla zpracována problematika celoživotního vzdělávání a učení, motivace k profesnímu rozvoji a možnosti dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců, resp. strážníků. V empirické části byly zkoumány, tj. analyzovány a identifikovány vzdělávací potřeby zaměstnanců - strážníků zařazených k obecním / městským policiím a na základě zjištěných výsledků byly definovány oblasti dalšího profesního vzdělávání a rozvoje pracovníků. Důraz byl kladen na aktuální společenská témata, která ovlivňují práci strážníků. Tematika celoživotního učení strážníků byla nahlížena optikou současného technologického a znalostního vývoje. Vizuální století, jak je dnešní doba nazývána, je ovlivněno geopolitickými, globálními a sociálními aspekty. Tyto proměny zásadním způsobem ovlivňují chování lidí - občanů, ale i samotných strážníků, kteří dohlížejí na bezpečí v obcích a městech. Proto i oblast dalšího profesního vzdělávání strážníků obecních policií musí být přizpůsobována aktuálním tématům a rizikům...
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců městských policií
Fišer, Petr ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci vzdělávacích potřeb zaměstnanců městských policií a definuje možné oblasti dalšího profesního rozvoje. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku cílů a poslání městské policie, její specifika z hlediska rozvoje a dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců. Součástí teoretického rámce byla zpracována problematika celoživotního vzdělávání a učení, motivace k profesnímu rozvoji a možnosti dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců, resp. strážníků. V empirické části byly zkoumány, tj. analyzovány a identifikovány vzdělávací potřeby zaměstnanců - strážníků zařazených k obecním / městským policiím a na základě zjištěných výsledků byly definovány oblasti dalšího profesního vzdělávání a rozvoje pracovníků. Důraz byl kladen na aktuální společenská témata, která ovlivňují práci strážníků. Tematika celoživotního učení strážníků byla nahlížena optikou současného technologického a znalostního vývoje. Vizuální století, jak je dnešní doba nazývána, je ovlivněno geopolitickými, globálními a sociálními aspekty. Tyto proměny zásadním způsobem ovlivňují chování lidí - občanů, ale i samotných strážníků, kteří dohlížejí na bezpečí v obcích a městech. Proto i oblast dalšího profesního vzdělávání strážníků obecních policií musí být přizpůsobována aktuálním tématům a rizikům...
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců call centra nakladatelství XY
Koubek, Daniel ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání a systémem podnikového vzdělávání. Práce je rozčleněna do dvou částí - teoretické a empirické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem celoživotního učení s důrazem na terminologii související s dalším profesním vzděláváním, rozvojem pracovníků, řízením lidského kapitálu a kariéry. Jedna z kapitol se věnuje nastavení systému firemního vzdělávání a strategiím vzdělávání. V empirické části byla provedena identifikace vzdělávacích potřeb a analýza systému firemního vzdělávání zaměstnanců call centra. Výzkumné šetření bylo realizováno v pražském nakladatelství XY. Na základě získaných dat byl navržen kompetenční model pracovníků call centra a následně implementován do strategie vzdělávání zaměstnanců. Z realizovaných šetření vyplývá, že nakladatelství XY využívá systematického modelu firemního vzdělávání - poskytuje a umožňuje zaměstnancům vzdělávání v různých oblastech s ohledem na konkrétní profesi a její kvalifikační a kompetenční požadavky. Firemní vzdělávání funguje jako jeden z klíčových nástrojů dalšího profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s cílem dosažení lepších prodejních výsledků, produktivity a efektivity práce. Jak se dále ukázalo, velký důraz je managementem společnosti kladen na...
Rozvoj lidských zdrojů ve firmě
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku rozvoje, s důrazem na část vzdělávání zaměstnanců v podniku UNISTAV a. s. V současnosti se stává péče o rozvoj lidských zdrojů jednou z nejdůležitějších činností personální práce. V praktické části je provedena analýza jednotlivých fází vzdělávacího systému v podniku UNISTAV a. s. Pozornost bude věnována identifikaci individuálních potřeb, zefektivnění pracovního výkonu, zvyšování konkurenceschopnosti podniku. Na základě výsledků analýzy jsou vysloveny návrhy směřující ke změnám v systému vzdělávání v akciové společnosti UNISTAV.
Návrh systému vzdělávání v podnikové sféře
Škodová, Nikola ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Kolářová, Dana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců v Continental Automotive Czech Republic, s.r.o.. Cílem je analyzovat dosavadní vzdělávací systém a navrhnout systém, který by zlepšil dosavadní stav v dané firmě. V teoretické části definujeme pojmy, jako vzdělávání dospělých, využívané metody a jednotlivé fáze vzdělávacího systému. V analýze systému vzdělávání je popsáno, jaký systém vzdělávání Continental Automotive Czech Republic, s.r.o. využívá. Pomocí SWOT analýzy, definujeme slabé a silné stránky systému vzdělávání ve firmě. Návrh optimalizace se zabývá efektivnějším systémem vzdělávání, který by v Continental Automotive Czech Republic, s.r.o. mohl zlepšit nynější situaci.
Strategie rozvoje lidských zdrojů v konkrétním podniku
Knoppová, Romana
Předmětem práce je analýza systému vzdělávání a vzdělávacích potřeb ve společ-nosti EC Financial Services a.s. Péče o lidské zdroje, jejich rozvoj a soustavné vzdělávání představují na dnešním trhu významnou konkurenční výhodu a tak je nutné se tímto tématem velmi důkladně zabývat. V praktické části je provedena analýza vzdělávacích potřeb za pomoci dotazníkového šetření mezi zaměstnanci a obchodními zástupci společnosti. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou vysloveny návrhy a doporučení pro zlepšení stávajícího systému vzdělávání ve společnosti EC Financial Services a.s.
Vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku
VALEŠOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na zlepšení procesu vzdělávání ve společnosti.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této bakalářské práce s názvem "Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci" je analýza stávajícího systému vzdělávání ve vybrané organizaci, zhodnocení jeho nastavení a návrh vhodných opatření k odstranění jeho případných nedostatků. Za účelem dosažení stanoveného cíle je zhotovena úvodní teoretické část práce, a to na základě nastudování odborné literatury, zabývající se problematikou vzdělávání pracovníků. První kapitola představuje obecný úvod do vzdělávacího systému. Vymezuje pojem vzdělávání, popisuje, jakých oblastí se týká, a uvádí důvody, proč je pro podnik důležité, aby věnoval náležitou pozornost vzdělávání pracovníků. Další kapitola, nazvaná "Systematické vzdělávání" se již podrobně zabývá otázkou systematického vzdělávání, které je jedním ze základních předpokladů efektivního vzdělávání pracovníků. V rámci systematického vzdělávání jsou vymezeny čtyři klíčové fáze cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, samotná realizace vzdělávání a závěrečná fáze vyhodnocování výsledků vzdělávacího programu a posouzení jeho efektivity. Praktická část se věnuje konkrétnímu cíli práce, tedy analýze vzdělávacího systému ve vybrané organizaci, kterou je Krajský úřad Jihočeského kraje. Nejprve je charakterizováno postavení a působnost této organizace v rámci kraje a popsána její organizační struktura. Poté je zmapován nastavený systém vzdělávání pracovníků tohoto úřadu. Je zjištěno, že tento systém funguje ve čtyřech základních oblastech, kterými jsou vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. Jednotlivé oblasti jsou podrobně popsány, což napomáhá poslední fázi práce, zjištění nedostatků a následné navrhnutí opatření k jejich odstranění. Tato doporučení by měla vést ke zlepšení a větší efektivnosti stávajícího systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.