Název: Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců call centra nakladatelství XY
Překlad názvu: Further professional education and development of the XY publishing house's call center employees
Autoři: Koubek, Daniel
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: call centrum; další profesní vzdělávání; identifikace vzdělávacích potřeb; lidský kapitál; nakladatelství; profesní kompetence; profesní rozvoj; vzdělávání; řízení lidských zdrojů; call center; education; further professional education; human capital; human resources management; identification of educational needs; professional competences; professional development; publishing house

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/183708

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2023-09-17, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet