Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb. 
Aplikace Kuchařka pro iOS
Vaďura, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a implementace mobilní aplikace pro zařízení iOS, která umožňuje jednoduché sdílení receptů. Návrh byl vypracován v diagramech nebo nástroji Figma. Implementace je v jazyce swift s využitím frameworků CoreData, CloudKit, VisonKit, SwiftUI. V návrhu i implementaci byl kladen důraz na použitelnost, rozšířitelnost a synchronizaci s cloudovým úložištěm v synchronizaci s perzistentním uložením. Práce rozebírá nástroje pro vývoj iOS aplikací, rozbor jednotlivých technologií, návrh a implementaci aplikace a na závěr její testování.
Knihovna frekventovaných komponent pro vývoj aplikací v iOS
Salih, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
V teto praci se zabyvam analyzou a naslednou implementaci sady casto pouzivanych kom- ponent, ktere nejsou soucasti standardni sady uzivatelskych rozhrani. Tyto komponenty nasledne implementuji pomoci knihoven UIKit a SwiftUI . V teto praci se dale zabyvam implementaci silne typovych datovych modelu a overuji implementaci sady komponent na demonstracni aplikaci.
Sportovní asistent pro platformu iOS
Fišer, Jakub ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro platformu iOS, která by sloužila k zaznamenávání veškeré sportovní činnosti člověka. Aplikace umí zaznamenat pohyb člověka pomocí GPS nebo počítat jeho cviky manuálně, v časovém intervalu, či snímáním pohybu. Pro zpracování dat při snímání pohybu byla vytvořena knihovna Motion Recognizer. Aplikace využívá modul HealthKit. Aplikace také nabízí možnost plánování sportovní činnosti využitím trenéra. Pro práci s daty využívá aplikace modul Core Data a data zálohuje pomocí služby iCloud.
Asistent pilota balónu pro iPhone
Fabián, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Předmětem této práce je vývoj mobilní aplikace pro platformu iPhone, která by sloužila jako asistent pilota horkovzdušného balónu. Hlavní funkčnost spočívá ve vytvoření aktu- ální mapy směru a síly větru pro jednotlivé letové hladiny a následná navigace na zadaný cíl. Mezi druhotné funkce patří vedení pilotního deníku, záznam a zpětné prohlížení prove- dených letů. Podstatným aspektem této aplikace je kvalitní návrh uživatelského rozhraní vyhovujícího podmínkám, za kterých bude aplikace použita. Součástí je vyhodnocení expe- rimentu provedeného během reálného balónového letu.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Tréninkový manažer pro iOS
Kondek, Ondrej ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou aplikácie pre operačný systém iOS. Jedná sa o aplikáciu zameranú na zaznamenávanie fyzických aktivít používateľa, pričom dôraz je kladený na jednoduché zadávanie dát s využitím rozšírení ako hlasová asistentka Siri, widget či kontextové menu. Aplikácia umožňuje zaznamenávať čas vykonávania športových aktivít, ponúka ich prehľad, ale umožňuje aj zdieľanie týchto dát medzi používateľmi. Práca popisuje existujúce nástroje pre vývoj iOS aplikácií, rozbor konkurenčných riešení, návrh a implementáciu samotnej aplikácie a na záver jej testovanie.
Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely
Klobása, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. Práce je rozdělena do kapitol, kde jsou postupně popisovány vlastnosti cílové platformy iOS, návrh uživatelského rozhraní a jeho testování, zásady tvorby počítačové hudby a zvuku. Jádrem práce je návrh uživatelského rozhraní aplikace společně se strukturou a využitím metainformací ke skladbě. Závěrem práce je popsána realizace výsledné aplikace, provedené testy a další možnosti jejího rozšíření.
Rozšířená realita pro iPhone
Bednář, David ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla vypracována na studijním pobytu na "Technische Universität Graz" v Rakousku, a byla zpracována v angličtině. Tato práce se zabývá rozšířenou realitou pro mobilní zařízení, především pak pro Apple iPhone. V teoretické části jsou zmíněny dostupné knihovny pro práci s rozšířenou realitou a také popis samotného zařízení a vývoje aplikací pro tuto platformu. Praktická část se pak zabývá implementací ukázkové aplikace, která využívá oblíbenou knihovnu pro počítačové vidění OpenCV, pro zpracování obrazu zachyceného kamerou zařízení. Aplikace dále umožňuje náhled kamery překrýt vizuálními informacemi bez i za užití privátních API, a zarovnat kameru OpenGL knihovny s pozicí kamery iPhone v reálném světě.
Aplikace pro sledování alkoholu v krvi
Nácar, Arthur ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zařízení iOS a aplikaci pro chytré hodinky se systémem WatchOS, která uživateli umožní sledování koncentrace alkoholu v krvi v průběhu času.  Implementace proběhla v jazyce Swift s využitím frameworku Apple HealthKit, pro získávání osobních dat uživatele. Predikce koncentrace etanolu v krvi jsou získávány za použití simulačního modelu, který zohledňuje resorupční fázi etanolu a jako základ fáze eliminační používá rozšířenou Widmarkovu metodu. Výsledkem této práce je aplikace, která uživateli poskytne informaci o době potřebné k vystřízlivění s detailním přehledem průběhu koncentrace alkoholu v krvi za použití vícero dostupných metrik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.