Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
HR komunikační mix ve vybraném mezinárodním podniku
Janošková, Simona ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je navrhnout vhodný komunikační mix pro HR vybraného mezinárodního podniku. Teoretická část se zabývá problematikou získávání zaměstnanců se zaměřením na marketing lidských zdrojů. V praktické části je zpracována analýza současného stavu. Na základě výstupů těchto analýz a teoretické části jsou zpracovány návrhy. Realizace těchto návrhů by měla vést ke zvýšení povědomí o firmě a nabízené pozici operátora výroby u cílové skupiny a tím i počtu uchazečů o tuto pozici ve sledovaném podniku.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Age leadership v obchodní společnosti
Ondráčková, Tereza
Ondráčková, T. Age leadership v obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita Brně, 2023. Tato bakalářská práce je zaměřena na řešení problematiky stárnutí populace a jejího vlivu na řízení lidských zdrojů ve vybrané obchodní společnosti. Práce je založena na konceptu age managementu, jehož postupy jsou novodobým přístupem řízení lidských zdrojů. Cílem práce je identifikace stávajících řídících metod managementu a následný návrh doporučení zavedení vhodných postupů age managementu. V literární rešerši je představena problematika age managementu a jeho propojení s marketingem lidských zdrojů. Zásadní část práce, v podobě analýzy interního prostředí podniku, je obsažena v empirické části práce. Analýza je provedena polostrukturovanými rozhovory se zástupcem společnosti a dotazníkovým šetřením mezi zaměstnanci vybrané firmy. Výzkum prokázal nedostatky především v metodách k udržování stávajících zaměstnanců. Návrhy doporučení jsou založeny na zjištěných nedostatcích, především pak na věkové struktuře zaměstnanců. Limity a omezení, jež mají možný negativní vliv na výsledky výzkumu, jsou rozebrána v diskuzi této práce.
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.
Amlerová, Johana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Vokálek, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je vyhodnocena úspěšnost budování značky zaměstnavatele v této firmě. Kromě toho je dotazník zaměřen na preference studentů při výběru zaměstnavatele, z čehož jsou pak vyvozeny nejlepší způsoby, kterými je vhodné značku budovat. Cílem práce je na základě výstupů z dotazníků zhodnotit strategii firmy AIMTEC, kterou v rámci Employer brandingu uplatňuje, a představit návrhy k posílení Employer brandu této společnosti.
Personal Marketing of the Firm Focused on Graduates
Imrichová, Kristína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with HR marketing of company aimed to students and graduates who will create the future of the company. This work contains the analysis of expectations of students as future employees, analysis of the current state of the company and external factors. The proposal will design activities that the company is about to bring to increase both the amount of quality candidates from a range of graduates and more efficient use of resources of HR department.
The Proposal of Effective System of Personal Marketing in Selected Company
Sněhota, Karel ; Tomšů, Petr (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Content of the thesis is focused on relatively new part of marketing – Human Resource Marketing and its analysis and implementation to the ABB Czech Republic, s.r.o. HR marketing intertwines quantitative and quantitative methods of marketing together with activities and objectives of personnel management. Challenge of the thesis is application of personnel management into marketing process which would provide theoretical framework of methods and techniques to analyze present situation and help to determine and solve a problem related to the corporate personnel marketing system.
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s.
Řídká, Klára ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory a postoje lékárníků a studentů farmacie na výběr zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je zhodnocení personálního marketingu ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a na základě výsledků výzkumu navržení vhodné strategie získávání zaměstnanců do lékáren společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.